مقامات حکومت در مقابل مردم سر تسلیم فرود میآورند، مردم خواهان برکناری آنها میشوند!

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان که در روزهای گذشته هزاران نفر علیه اش شعار دادند و به عنوان مسئول بی لیاقت و بی کفایت اسم بردند و خواهان اخراج او از شهر شدند گفته است «در مقابل مردم سر تسلیم فرود میاورد و حق با مردم خوزستان است». با عجله به مردم گزارش میدهد که چه مجاهدت هایی، در چند روز گذشته کرده اند اما نمیگوید چرا در این ۳۸ سال کاری نکرده اند و حداقل نیازهای مردم را برآورده نکرده اند. نمیگوید چرا اینهمه دزدیده اند و اکثریت مردم را به خاک سیاه نشانده اند. نمیگوید چه نظامی درست کرده اند که میلیون ها نفر را بیکار کرده اند و کل طبقه کارگر را به چند بار زیر خط فقر محکوم کرده اند. نمیگوید چرا بجای پاسخگویی به مشکلات مردم آنها را سرکوب کرده اند، نمیگوید چرا بجای حل معضلات اولیه مردم از آب و برق و هوا تا نان شب مردم، میلیارد میلیارد صرف تروریست های مانند خودشان در عراق و سوریه و فلسطین کرده اند، نمیگوید چرا بجای صرف هزینه برای رفع مشکلات مردم میلیاردها میلیارد صرف تاسیسات اتمی کردند، نمیگوید چرا بودجه حجاب و عفاف و سرکوب زنان دهها بار بیشتر از بودجه مربوط به محیط زیست است و هزاران سوال دیگر را بی جواب میگذارد.

اما جناب استاندار و فرماندار و وزیر نیرو و رهبر و روحانی و بقیه شرکا، مردم شما را میشناسند، کارنامه شما را میدانند، حکومت نحس شما را با گوشت و پوست تجربه کرده اند. حساب همه شما، از رهبر تا رئیس جمهور، از نمایندگان مفتخور مجلس تان تا مجلس خبرگان و مصلحت نظام و اوباش سرکوب تا آیت الله های میلیاردر را خواهند رسید.

روزی که در صدا و سیمای منفورتان گریه و زاری کنید و به دست و پای دهها میلیون مردم خشمگین از حکومت جنایتکارتان بیفتید و معذرت بخواهید دیر نیست. مردم حال و روز زار شما را در جریان همین اعتراضاتشان میبینند و با اعتماد بنفس و قدرت و اتحاد بیشتر به میدان میایند. حکومت شما رفتنی است. در سالروز انقلاب ۵۷ مردم تمرین انقلاب بعدی را میکنند. کارنامه ننگین تان را سنگین تر نکنید.

اینرا هم بخوانید

حکومت در حال زوال و شرایط استخدام – اصغر کریمی

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …