مینا احدی- از ستاد مقابله با کرونا در ایران: یک دقیقه به احترام کادر درمانی و پزشکی قهرمان ایرانی کف میزنیم!

مردم آزاده ایران !
نبرد با ویروس کشنده کرونا در ایران ابعادی بسیار گسترده تر دارد ، چرا که در ایران حکومت اسلامی ایران و کرونا دست در دست هم جان می ستانند و آدمکشی وحشتناکی راه انداخته اند که متاسفانه هر ساعت جان ١٠ نفر از مردم ایران را میگیرد.
پزشکان و پرستاران وکادر درمانی در ایران در صف مقدم ایستاده و با شجاعت و فداکاری در حالیکه امکانات محافظت از خود را بدلیل دزدی و فساد حاکمان اسلامی ندارند، شبانه روز کار میکنند و زند گی بسیاری از مردم را نجات میدهند. متاسفانه شماری از عزیزان به دلیل کمبود های متعددی در زیر ساخت درمانی کشور و نبود امکانات و بر اثر فشار کار فوق العاده در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخته و جامعه پزشکی و مردم ایران را داغدار کرده اند.
برای ادای احترام به این پزشکان و پرستاران و همه پرسنلی که در سراسر ایران قهرمانانه و با از جان گذشتگی فعالیت میکنند، شما هم همانند بسیاری از مردم در شهرهای آلمان و ایتالیا و … میتوانید روزانه از ساعت هفت شب به وقت ایران کنار پنجره‌ها یا روی بالکن خانه‌های خود رفته و یک دقیقه کف بزنید. این در حقیقت ادای احترام عمیق همه ما به پزشکان و پرستاران و افرادی است که با کار داوطلبانه درحال کمک کردن به مردم ایران هستند.
.
وعده ما هر شب در ساعت ١٩.٠٠ به وقت ایران با کف زدن برای ادای احترام به کادر درمانی و پزشکی در ایران.

مینا احدی- از ستاد مقابله با کرونا در ایران
تلفن تماس: مینا احدی – 00491775692413
کانال تلگرامی ستاد- “کانال مردمی مبارزه با کرونا در ایران”
آدرس کانال: http://t.me/Iran_Corona_2020
تماس با ما: @stop_corona

اینرا هم بخوانید

به کنگره حزب کمونیست کارگری بیایید! کنگره سیزدهم حزب کمونيست کارگرى در ژوئن ۲۰۲۴ برگزار مي‌شود، کنگره علنى است و ورود براى عموم آزاد است!

سیزدهمین کنگره حزب کمونيست کارگرى ایران در ماه ژوئن در یکی از شهرهای اروپا برگزار …