نمایش مضحک انتخابات را باید به ضد خود تبدیل کرد!

خامنه ای در راس نمایشی است که نامش را انتخابات گذاشته اند. نمایشی که راه انداخته اند تا لحظه نبرد نهایی میان مردم و حکومت را به عقب بیاندازند. نمایشی که یکبار در 88 از یک بازی سیاسی حکومتی به یک خیزش سیاسی مردم علیه حکومت تبدیل شد!

هشت سال است که شبح 88 بالای سر حکومت اسلامی چرخ میزند و هر چهار سال یک بار درست بالای سر بیت خود ولی فقیه خودنمایی میکند!

بی دلیل نیست که هر بار در آستانه این نمایش سران حکومت بیشتر به هراس می افتند، بیشتر مانور نظامی میدهند، بیشتر به مردم چاپلوسی میکنند، بیشتر به جان هم می افتند و بیشتر سرگیجه میگیرند.

همه هراسها و تناقض گوییها و سرگردانیهای حکومتیها را میتوان در سخنان و حرکات و سکنات خامنه ای دید:

یک روز به مردم التماس میکند که حتی اگر بنده و نظام را قبول ندارید پای صندوقها بیایید!

روز دیگر سیلی نظام را به رخ مردم میکشد، مردمی که یکبار سیلی محکمی به گوش او و سران حکومت خوابانده اند!

روز بعد نگران میشود که مبادا “مردم بداخلاقی و قانون شکنی” کنند و دشمن را امیدار کنند!

و روزی دیگر نمایش “انتخابات” را روز “جشن و شادی و شور” برای جمهوری اسلامی اعلام میکند!

و بالاخره همین دیروز با بیشرمی تمام به چشم  مردم نگاه کرد و گفت که هرکدام از قاتلان و دزدان و فاسدان اسلامی رای بیاورد “برنده اصلی ملت ایران است”؛ “برنده اصلی نظام جمهوری اسلامی است”!

واقعا خامنه ای نمیداند بازی انتخاباتی در جمهوری اسلامی نمیتواند دو برنده داشته باشد؟ این سفسطه را یا باید به حساب شیادی سیاسی یک آخوند هفت گذاشت یا اینکه هنوز خامنه ای از ضربه 88 تلو تلو میخورد و نمیداند چه میگوید!

اما مردم باید بدانند که بازی مضحک انتخاباتی فقط یک برنده دارد. و مردم در صورتی برنده هستند که نه تنها با هیچ توجیهی در این بازی شرکت نکنند، نه تنها تماشاگر منفعل نباشند، بلکه فعالانه  کل این بازی را همرا با سناریونویسان و بازیگران اصلیش بر هم بزنند و بر سر گردانندگان اصلیش یعنی حکومت اسلامی خراب کنند؛ کل این نمایش حکومتی را به صحنه ای از نمایش قدرت علیه حکومت اسلامی تبدیل کنند.

27 اردیبهشت 1396-17 مه 2017

اینرا هم بخوانید

“فساد شویی” امام‌جمعه زمین‌خوار! محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …