مینا احدی از “ستاد مقابله با کرونا در ایران”- مسقر در خارج کشور: هر مقدار کمک شما، زندگی نجات میدهد!

ما تا کنون در پنج مورد برای چند شهر ایران و اساسا برای شبکه پزشکان و پرستاران ، پول فرستاده ایم در دو هفته گذشته، رسید این مبالغ و پیام های دوستان از ایران ما را دلگرم میکند و در اینجا نامه دکتر حمیدی مدنی ، از طرف ستادی در ایران, که بعد از دریافت یک قلم کمک ما، آنرا نوشته اند، با اجازه خودشان این متن کوتاه را علنی میکنیم تا ببینید که هر کمک شما میتواند موثر باشد و به پزشکان و پرستاران امیدواری بدهد که ما در کنار آنها هستیم.

“سلام

سال نو مبارك

با تقدير از منش و عملكرد شما در همراهي با ستاد هدايت كم هاي مردمي در رفع بحران سلامت (كرونا) در استان گيلان و ضمن ارسال تصوير رسيد مبلغ واريزي از سوي سركار عالي كه صرف خريد تجهيزات حفاظتي پرسنل كادر درماني گرديد، استدعا دارد كه كمك به اين ستاد را در راستاي ادامه خدمت رساني به بيماران كرونايي استان از ياد نبريد

برايتان شادي و سلامتي آرزومنديم

ارادتمند

دكتر حميدي مدني

رئيس سناد”

این یکی از پیامهای قدردانی از داخل ایران است که بدست ستاد مقابله با کرونا در خارج کشور یعنی بدست ما رسیده است. من یکبار دیگر دست همیاری بسوی شما دراز میکنم. شما ۲۳۰۰ نفری که طومار اعتراضی را امضا کردید .اگر هر یک از شما فقط ده یورو به امر کمک رسانی به پرسنل پزشکی در ایران اختصاص دهید ما میتوانیم زندگی های بیشتری را نجات دهیم. در ایران کمکهای بین المللی که بدست حکومت کرونا میرسد، یا در بازار سیاه بفروش میرسد و یا صرف سازمانهای تروریستی در منطقه میشود. پس باید خودمان همت کنیم و بیاری مردم بشتابیم. لطفا در همین صفحه اعلام کنید چقدر میتوانید کمک کنید همکاران ما بشما خواهند گفت از چه طریقی پول را بما و یا مستقیم برای نهادهای مردمی در ایران بفرستید.

مینا احدی از “ستاد مقابله با کرونا در ایران”- مسقر در خارج کشور

برای کمک به ما لطفا از لینک پی پل که در زیر می آید استفاده کنید. پس از اینکه مقدمتا اکانتی را باز کردید و مشخصات و شماره کارت اعتباری خود را ثبت کردید می توانید مبلغ کمکی خود را واریز کنید. مشخصات و اطلاعات شما اکیدا محفوظ خواهد ماند و از این بابت نگران نباشید. میزان وجوه دریافتی به اطلاع شما خواهد رسید و از طرق مختلفی ( منجمله گرفتن فیلم و عکس و ارائه گزارش کتبی) شما را از چگونگی استفاده از کمک های مالی دریافتی مطلع خواهیم ساخت.

https://www.paypal.me/stopcorona?locale.x=sv_SE
http://tiny.cc/32xplz

تلفن تماس: مینا احدی – 00491775692413

کانال تلگرامی ستاد- “کانال مردمی مبارزه با کرونا در ایران”

تماس با ما: @stop_corona

٢٢ مارس ٢٠٢٠

اینرا هم بخوانید

به کنگره حزب کمونیست کارگری بیایید! کنگره سیزدهم حزب کمونيست کارگرى در ژوئن ۲۰۲۴ برگزار مي‌شود، کنگره علنى است و ورود براى عموم آزاد است!

سیزدهمین کنگره حزب کمونيست کارگرى ایران در ماه ژوئن در یکی از شهرهای اروپا برگزار …