وزیر اطلاعات:رصد180 هزار کانال تلگرام. بسیاری از مدیران کانالهای “ضد دین” شناسایی و دستگیر شده اند

محمود علوی وزیر اطلاعات حکومت در دیدار بامصطفی اشرفی شاهرودیدرحوزه علمیه خراسان  گفت: هم اکنون در تلگرام ۱۸۰ هزار کانال فعال است که ۹۰ درصد آنان بر اساس رصد انجام شده ،اجتماعی و مربوط به ارتباطات فامیلی خانوادگی و دوستان است. امروز ما به تمام صفحات اینترنت اشراف داریم ضمن آنکه مزاحمتی برای مردم ایجاد نمی کنیم مگر مواردی که به نظام ضربه می زند.

وی گفت: از ۱۰ درصد باقی مانده دیگر ،هفت درصد سیاسی و سه درصد دیگر کانال های منحرفی است که ۲٫۵ درصد آن فاسد و غیر اخلاقی و نیم درصد ضد دین هستند.

طی این مدت بسیاری از مدیران کانالهای ضد دین شناسایی و دستگیر شده اند و نیم درصد کانالهای غیراخلاقی نیز با اعلام به مدیریت مرکزی تلگرام در آلمان مصدود می شود.

وی بیان اینکه اعضای کانال های ضد دین محدود است، گفت:اعضای برخی از این کانال ها به ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر هم نمی رسد و بازدید از مطالب ضد دینی منتشر شده در این کانال ها دو تا سه هزار نفر می باشد اما مطالب ضد اخلاقی گاه تا ۱۵ هزار نفر هم بازدید کننده دارد.وی افزود: کانالهای ضد دینی بازدید کننده کمی دارد اما فقط یک دعای فرج در یک کانال تا ۱۴ میلیون نفر بازدید کننده دارد واین بیانگر آن است که جوانان ما ضد دین و به دنبال فساد نیستند.برگرفته از انصاف نیوز

 

اینرا هم بخوانید

پارلمان کانادا طرح قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی را تصویب کرد

مجلس عوام کانادا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با اتفاق آرا طرح قرار دادن سپاه پاسداران …