پیام تسلیت کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری بمناسبت درگذشت نیما ابراهیم زاده

با کمال تاسف نیمای عزیز فرزند زبیده حاجی زاده و بهنام ابراهیم زاده روز ٢٩ مهر در بیمارستانی در تهران درگذشت. نیما تنها ١٩ سال داشت و از ٩ سال پیش یعنی از سال ٨٩ با بیماری سرطان دست و پنجه نرم میکرد. این خبر برای همه ما که نیما را از دور میشناختیم و طی این سالها مدام برای بهبود او دقیقه شماری میکردیم، بی نهایت تکان دهنده است.

جمهوری اسلامی در تمام دورانی که نیما با این بیماری دست و پنجه نرم میکرد پدرش بهنام را در زندان نگه داشت و نگذاشت آنها در کنار هم باشند و از محبت یکدیگر انرژی بگیرند. نیما از همان کودکی با گوشت وپوست بیرحمی حکومت اسلام را لمس کرد. سرنوشت نیما به تنهایی عمق یک حکومت ضد انسان، ضد کودک، ارتجاعی و جنایتکار را نشان میدهد. اما در مقابل نیما و خانواده اش همواره در حلقه بزرگی از مردم شریف و انساندوست قرار داشتند. و این کمک بزرگی به نیما و همینطور به زبیده و بهنام بود که خود را تنها احساس نکنند و مردم زیادی را یار و یاور خود بدانند و به حمایت و مهر و محبت آنها پشتگرم باشند و بتوانند با روحیه ای انقلابی ناملایمات این سالهای طولانی را تحمل کنند. ننگ و نفرت بر حکومت کثیف اسلامی که نگذاشت حتی در این روزهای آخر زندگی نیما پدرش در کنارش باشد.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری درگذشت نیمای عزیز را به بهنام و زبیده  و تمامی کارگران و مدافعین حقوق کارگر و فعالین حقوق کودک تسلیت میگوید. ننگ بر حکومت اسلامی.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

٢٩ مهر ١٣٩٨

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …