پیام مقدا صدر به حشد شعبی؛ «دولت او» مدافع آنها است

منافع مشترک فاشیسم اسلامی مقتدا صدر و حشد شعبی امروز رونمایی شد.
حکومت اسلامی و حشد شعبی امروز جمعه ۱۴ آبان بغداد را به محل درگیری های خیابانی تبدیل کرده اند. دست‌کم ۱۲۵ نفر زخمی شده اند. خامنه ای و سپاه قدس شکست خورده در انتخابات 18 مهر 1400 (دهم اکتبر 2021) با بسیج نیروهای ارتجاعی و اسلامی آخرین زور آزمایی هیاشان را بکار گرفته اند. و تلاش کردند به منطقه خضرا (منطقه سبز) وارد شوند. نیروهای امنیتی و نظامی کاظمی با شلیک گاز اشک‌آور و تیراندازی هوایی مانع ورود انها به این منطقه شده اند.


مقتدی صدر اما با تملق و امتیاز دادن به حشد شعبی موضعگیری کرد. ((به حشد شعبی اعلام کرد «دولت او» مدافع آنها است)) او در بیانیه ای نوشت؛ «خطاب به معترضان می گویم که الحشد الشعبی یک گروهی جهادی است و آرزو دارم که وجهه آنان به چیز دیگری آلوده نشود، از حقوق افراد منضبط آنان دفاع می‌کنیم و شهدای آنان در جنگ با تروریسم را عزت و افتخار می‌شمریم و هرگز فراموش نخواهیم کرد، سابقه‌تان را حفظ کنید و بدانید که “دولت اکثریت ملی” به دور از پروژه‌های سیاسی داخلی و خارجی که در پی منافع حزبی و فرقه‌ای در پی ضربه زدن به شما هستند، مدافع شما خواهد بود».
فاشیسم اسلامی خامنه ای و حشد شعبی توسط مقتدا صدر از صحنه سیاسی عراق پاک نمیشوند. مقتدا صدر با خامنه ای و سپاه قدس و حشد شعبی یک تن واحد از فاشیسم اسلامی هستند. اینها جبهه مشترک سناریوی سیاه و به تباهی کشاندن زندگی مردم در عراق هستند. عراق امروز به به میدان آمدن نیروی انقلابیون اکتبر 2018 نیاز حیاتی پیدا کرده است.


مردم در عراق نمیخواهند اسیر و برده این دو جبهه فاشیسم اسلامی با کاظمی و ارتش بشوند. مردم در عراق در حیزشهای توده ای اکتبر 2018 نشان دادند که میتوانند موازنه قدرت به نفع آزادیخواهی و مبارزات رهایی بخش برای زندگی انسانی را عوض کنند.
میدانهای تحریر به حضور انقلابیون جسور اکتبر 2018 چشم دوخته است.
نسان نودینیان
١٤ آبان ١٤٠٠
٥ نوامبر ٢٠٢١

اینرا هم بخوانید

پیام ۴ زندانی سیاسی اعدام شده به مردم – نسان نودینیان

مندرج در ژورنال شماره ۶۳۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …