خبر مرگ جمهوری اسلامی جلو دانشگاه تهران!

جمهوری اسلامی مدتهاست مرده است. واکنش بی واکنش این حکومت به عکس العمل دختران دانشجو در مقابل دانشگاه تهران که حجابشان را پرت کرده بودند، حاکی از این حقیقت است. هیچ یک از رسانه های حکومتی حتی رمق حرف زدن در باره آن را نداشتند، حالش را نداشتند، قدرت و توانش را نداشتند، چون میدانستند هر حرفی که بزنند، مردم از لجشان، از نفرتشان، در دفاع از زنان، به یک موج پرقدرت دفاع از بیحجابی دامن میزنند. لذا بی سر و صدا خفه شده، گذشتند. بعوض یک پولی در جیب عده ای خواهر زینب گذاشتند تا با ارتجاع سیاه، منقش به مقنعه سرخ جلو دانشگاه دلقک بازی در بیاورند. این دلقک بازی دیگر اند واکنش جمهوری اسلامی به شکستن خط قرمزش توسط زنان بود.


در تصویر واکنش بی واکنش جمهوری اسلامی، بی رمق بودنش و عدم قدرت دفاعش از این جنازه میشود اقتدار آبان و دیکته کردن حقیقتی را به آنها دید. اینکه، حکومت دیگر هر خطری را با قدرت و اندازه های آبان کیل میکند. اینکه، مورد قبول قرار واقع شده که خطر فقط و تنها « سرنگونی» است. وقتی که شهرها دوباره بلند شوند. هر گونه عکس العملی هم باعث بلند شدن مردم میشود. لذا بشنو و بگذر!


حجاریان در این هفته به بقیه دوستانش در حکومت هشدار داد که زیاد خیالتان را راحت نکنید، آبان دیگری در راه است. جوابش را دادند که میدانیم، ولی فراموش نکن که آبان علیه همه ماست. به حجاریان آدرس دادند که دولت خاتمی را امنیتی هایی ساختند که عدد به عدد در کشتار و شکنجه دهه شصت نقش داشتند. یعنی اینکه آبان ما به شصت شما در!
واکنش بی واکنش جمهوری اسلامی به پرت کردن حجاب اما به وارثان آبان ثابت میکند که حتی در مقابل خطر آبان بعدی، این حکومت آش و لاش تر از این حرفهاست که بتواند از جایش بلند شود. از این واکنش های بی واکنشش بایست عکس گرفت، در جیب گذاشت و به بقیه یاد اوری کرد.


ناگفته نماند که باعث نشستن آبان قبلی هم صرفن خشونت نبود. مردم برای پیروز شدن بر جمهوری اسلامی نیاز به سازماندهی، بخصوص دست بردن به سلاح در لحظه حمله، نیاز به سامانه رسانه ای مستقل و با قدرت، به رهبری استراتژیکی دارند. پروسه سرنگونی این حکومت پروسه ای ضد اسلامی و زنانه است! این یک حقیقتی است که به ضِرس قاطع قابل گفتن است.

اینرا هم بخوانید

فال حافظ و رشد بلاهت و خرافات به جای خرد!

در همین چند روز اخیر در صفحات افراد زیادی مشاهده کردیم که نه به شوخی، …