ادعاهای کاظم دارابی از تروریستهای جمهوری اسلامی در باره ترور «میکونوس» برلین در آلمان

در ۱۷ سپتامبر ۱۹۹۲ تروریستهای اعزامی جمهوری اسلامی در یک عملیات تروریستی چهار تن از رهبران حزب دموکرات کردستان، صادق شرفکندی دبیرکل وقت حزب دمکرات کردستان ایران به همراه فتاح عبدلی، نماینده حزب دموکرات کردستان در اروپا، همایون اردلان، نماینده این حزب در آلمان و نوری دهکردی، مترجم و دوست شرفکندی را در رستوران میکونوس در برلین ترور کردند.
کاظم دارابی به همراه سه تبعه لبنان در عملیاتی سازماندهی شده توسط رژیم با مسئولیت مستقیم علی فلاحیان وزیر اطلاعات، ولایتی وزیر خارجه،رفسنجانی و سفارت رژیم در آلمان. از عاملان و مجریان این طرح ترور در برلین بودند. چهار نفر از تروریستهای اعزامی آن موقع توسط دولت آلمان دستگیر و محاکمه شدند. کاظم دارابی از تروریستهای اعزامی جمهوری اسلامی به ۱۵ سال زندان محکوم شد.
 
در جریان رسیدگی به پرونده ترور میکونوس،دادگاه عالی برلین در سال ۱۳۷۶ خامنه‌ای، اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس جمهور وقت، علی‌اکبر ولایتی، وزیر وقت امور خارجه و علی فلاحیان وزیر وقت اطلاعات نام برده و آن‌ها را به دلیل صدور دستور ترور میکونوس تحت تعقیب قرار داد.

در چند ماه گذشته دارابی از زندان آلمان آزاد شده و به آغوش حکومتش برگشته و اقدام به نوشتن کتابی در این باره کرده است. وی هنوز که هنوز است بی شرمانه ادعا می کند که در این جمله تروریستی نقش نداشته است.خبرگزاری حکومتی مهر با وی مصاحبه ای کرده است. وی در این مصاحبه مشتی دروغ و ادعای بی اساس طرح کرده و تلاش دارد خودش و حکومتش را دست داشتن در ترور میکونوس تبرئه نماید.

پرونده فعالیتهای تروریسی و ترورهای جمهوری اسلامی در خارج کشور هنوز باز است. تلاش و تقلاهای حکومت برای ماستمالی کردن این جنایات تا به حال موفق نبوده است. جمهوری اسلامی حکومت تروریستهای اسلامی است. حکومتی که بیش از چهار دهه است بر سیاستهای حمایت از تروریسم اسلامی تاکید کرده و دهها دار و دسته تروریستی/ اسلامیستی و آدمکش را با صرف هزینه های گزاف در منطقه خاورمیانه دست و پا کرده و به جان و زندگی مردم انداخته است. ترور و تروریسم  از ارکان مهم رژیم و سیاست رسمی حکومت و یکی از پایه های اصلی نظام کثیف اسلامی در ایران  می باشد. در کنار این سیاست، سرکوب؛ زندان و اعدام و شکنجه و.. یک پایه دیگر سیاست رژیم برای حفط حکومت کثیف اسلامی در داخل کشور می باشد.

تمامی سران و مقامات بلند پایه حکومت، از خامنه ای، روحانی؛ خاتمی و احمدی نژاد گرفته تا ولایتی، رضایی و شمعخانی، رئیسی، آملی لاریجانی، فلاحیان در کنار دهها چهره منقور سپاه و کل حکومت به جرم ارتکات جنایت بر علیه بشریت و سازماندهی و طراحی دهها ترور علیه مخالفان در طول چهار دهه گذشته در خارج کشور، سازماندهی قتل عام ها و سرکوب ها، از جمله قتل عام زندانیان سیاسی در دهه 60 و.. باید دستگیر و محاکمه گردند.

محمد شکوهی

١٥ اسفند ١٣٩٧، ٥ مارس ٢٠١٩

لینک مصاحبه با کاظم دارابی تروریست جمهوری اسلامی

https://www.mehrnews.com/news/4559138/%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%86%D9%88%D8%B3-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%B4%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

عکس  کاظم دارابی تروریست اعزامی جمهوری اسلامی امروز

دارابی نفر اول از سمت راست  در کناز عباس رائیل و یک تروریست دیگر لبنانی

 

 

اینرا هم بخوانید

زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین از سال آینده- محمد شکوهی

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر از برنامه‌ریزی دولت برای سه‌نرخی شدن بنزین داده و نوشته: “آنچه …