کمیته آلمان حزب کمونیست کارگری: کشاندن منتقدین اسلام به دادگاه در آلمان محکوم است!

حمله اسلامیست ها به اکسیون فعالین سیاسی بمناسبت سالگرد قتل معلم فرانسوی ساموئل پتی در شهر اشتوتگارت آلمان ۱۶ اکتبر ۲۰۲۱ در حین سخنرانی عباس محمدپور، که منجر به زخمی شدن دو زن حاضر در تظاهرات شد، توجه زیادی را بخود جلب کرد. فیلم حمله دو مرد به عباس محمدپور و کتک زدن عباس را نیز هزاران نفر در شبکه های اجتماعی دیدند. عباس محمدپور بخاطر اینکه پیامبر اسلام را در سخنرانیهایش بعنوان پدوفیل و جنایتکار نام برده و در تظاهرات مزبور کاریکاتورها یی از محمد که در دست تظاهرات کنندگان بود، پلیس و ظاهرا دستگاه قضایی در اشتوتگارت، عباس و افراد شرکت کننده را عامل اصلی حمله اسلامی ها به فعالین اکسیون میداند. زیرا پدوفیل نامیدن محمد و همچنین داشتن کاریکاتور از محمد را در حقیقت نوعی تحریک اسلامی ها و توهین به عقاید مسلمانان ارزیابی میکنند. پرونده عباس به دادگاه ارجاع شده است و یکی از حاضرین در میتینگ هم اکنون به پرداخت ١٠٨١ یورو جریمه تحت نام”تحریک آنها به حمله” محکوم شده است.این اتفاق مهمی در آلمان است و باید به آن عکس العمل نشان داد.


از نظر ما اسلام بخش مهمی از لمپنیسم در جوامع امروز بشری هست و جنبش اسلامی یک جنبش بسیار ارتجاعی و وحشی هست که هر نوع ابراز نظر و عقیده و مبارزه با قوانین ضد انسانی اسلامی را با زندان و شکنجه و اعدام و سر بریدن جواب میدهد. دولت های غرب سالهاست با این جنبش اسلامی تحت نام دمکراسی و احترام به عقاید مردم مماشات میکنند و در اروپا نیز سازمانهای اسلامی را نماینده مردم مسلمان نام نهاده و با ریختن پول به حلقوم آنها و دادن سوبسید مالی و سیاسی ، هم برای خودشان دردسر تولید میکنند و هم برای کسانی که از دست اینها فرار کرده و در اروپا زندگی میکنند. به این غده سرطانی نباید اجازه داد که با همکاری دولت های غرب رشد کند که سرنوشت حال و اینده میلیونها انسان را به قهقهرا و تباهی ببرد . تهدید و کشتار مخالفین و منتقدین مذهب سیاست همیشگی جنبش اسلام سیاسی و ابزار اصلی تروریسم اسلامی هست.


ما تعرض اوباشان اسلامی به فعالین سیاسی و عباس محمدپور را شدیدا محکوم میکنیم و فراخوان ما به سوسیالیستها، آزادیخواهان، سکولارها، اینست که در برابر تروریسم اسلامی همانند فاشیسم و راسیسم با قاطعیت تمام‌ بایستند. دولت های غربی نهایتا امیدوارند که اسلام سیاسی را با این سیاست مماشات رام کنند و با امتیاز دادن های متعدد و از جمله اخیرا با دادن اجازه پخش بانگ اذان که همان بانگ جنایت هست در مساجد شهر کلن و لابد در همه جای آلمان، این هیولا را به جان مردم اروپا بیاندازند. اما مردم ایران و منطقه مدتهاست تصمیم گرفته اند از شر این حکومت های اسلامی خلاص شوند. مردم ازادیخواه و کارگران در اروپا نیز باید با ایستادن در مقابل فاشیسم اسلامی از دستاوردهای پیشرو بشری ، از جمله برابری زن و مرد ، ازادی بی قید و شرط بیان و عقیده دفاع کنند .


مدارس مذهبی و مراکز اسلامی را ببندید!
دست مذهب از زندگی مردم کوتاه!
مرگ بر جمهوری اسلامی ایران
کمیته آلمان حزب کمونیست کارگری ایران
06.12.2021

اینرا هم بخوانید

حکم اعدام توماج با موجی از اعتراض مواجه شد!

با اعلام حکم اعدام توماج، موجی از خشم و اعتراض داخل و کشور را فراگرفت. …