کمیته بین المللی علیه اعدام: از کارزار “در ایران نمی توانم نفس بکشم” قویا حمایت می کنیم

از سوی “انقلاب زنانه” کارزاری بنام “در ایران نمی توانم نفس بکشم” علیه جمهوری اسلامی براه افتاده است. “من نمی توانم نفس بکشم” جمله ای بود که جورج فلوید مرد سیاهپوستی که توسط پلیس آمریکا وحشیانه به قتل رسید در لحظات آخر عمر خود بارها تکرار کرد تا اینکه بالاخره نتوانست نفس بکشد و جان باخت.
جمهوری اسلامی با وقاحت و بی شرمی تمام از موضع ارتجاعی ضد آمریکا گرایی اسلامیش برای جورج فلوید اشک تمساح می ریزد و سعی می کند در این وسط لیست بلند جنایات خود را لاپوشانی کند. اما مردم ایران که این حکومت وحشی را بخوبی می شناسند از مبارزات و اعتراضات مردم آمریکا الهام گرفته اند و “من نمی توانم نفس بکشم” را به شعار مبارزه خود با جمهوری اسلامی تبدیل کرده اند. بیش از چهل سال است که مردم ایران از پیر و جوان و زن و مرد تا بزرگسال و کودک زیر سایه حکومت وحشی و جنایتکار اسلامی نمی توانند نفس بکشند و دارند خفه می شوند. باید به خامنه ای و دیگر سران حکومت اسلامی گفت شرم کنید و پس از این همه جنایت علیه مردم ایران زبانتان دراز نباشد. کارزار “در ایران نمی توانم نفس بکشم” فرصتی ایجاد می کند که ما یک تو دهنی محکم دیگری به جمهوری اسلامی بزنیم و اعلام کنیم که این رژیم را نمی خواهیم. برای مخالفین علیه اعدام معنای این کارزار این است که با صدای بلند بگوئیم که اینهمه اعدام و آدمکشی نفس ما را بریده و ما خواهان پایان دادن به قتل و جنایت سازمان یافته دولتی هستیم.
کمیته بین المللی علیه اعدام ضمن حمایت از این کارزاراز همگان می خواهد که در آن مشارکت فعال کنند.شما می توانید حول و حوش شعار “در ایران نمی توانم نفس بکشم” عکس و فیلم تهیه کنید و در شبکه های اجتماعی وسیعا پخش کنید و نسخه ای از آنرا برای ما و نهاد “انقلاب زنانه ارسال دارید.
کمیته بین المللی علیه اعدام
۱۶ خرداد ۱۳۹۹- ۵ ژوپن ۲۰۲۰
#مندرایراننمیتوانمنفس_بکشم

ICantBreatheinIran

تماس با کمیته بین المللی علیه اعدام:
+46737896505
@ICAE_Tamas
@hormozraha

تماس با انقلاب زنانه:
?پیامگیر تلگرام t.me/sjktamas
?کانال تلگرام t.me/enghelabezananeh
?اینستاگرام http://instagram.com/women.revolution

اینرا هم بخوانید

اخراج کارگران معترض پالایشگاه ششم پارس جنوبی را محکوم میکنیم

⚙️ شورای سازماندهی اعتراضات کارگران غیر رسمی نفت(ارکان ثالث) طبق گزارش‌های دریافتی از همکاران، کارگران …