کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری: برای ‌آزادی فوری برادران افکاری به میدان بیایید!

جهان برادران افکاری را می‌شناسد. نوید، وحید و حبیب را.  قاتلین جنایتکار نوید افکاری را نیز به خوبی می‌شناسد! برادران افکاری را به جرم حضور در اعتراضات مرداد ۱۳۹۷ در شیراز  دستگیر کردند، شکنجه کردند، سه برادر به گروگان گرفته را بیرحمانه شکنجه کردند، نوید افکاری کشتی‌گیر محبوب تا سرحد مرگ شکنجه شد و در زندان به قتل رسید.

دو برادر دیگر، وحید و حبیب را در سیاه چال‌های انفرادی شکنجه می‌کنند، خانواده‌ داغدیده را در وحشت و اضطراب به گروگان گرفته‌اند تا سکوت کنند، تا قتل فرزندشان اعتراض نکنند. به پرونده سازی و پاپوش دوزی برای فرزندانشان اعتراض نکنند. تا دست حکومت توحش اسلامی در کشتار و جنایت باز باشد.

«بهیه نامحو» مادر زنده یاد نوید و دو فرزند دیگرش وحید و حبیب افکاری، در مهرماه ۱۳۹۹ دوماه بعد از به قتل رساندن نوید خواستار رسیدگی به ضرب و شتم و شکنجه فرزندانشان توسط “علی خادم الحسینی” و گارد زندان شدند، پزشکی قانونی با مراجعه به زندان، جراحات و صدمات وارده به فرزندانشان را تایید و ثبت کرد. از آن زمان تاکنون این دو برادر گروگان گرفته شده شکنجه می‌شوند تا افشاگری و دادخواهی خانواده متوقف شود.

کمپین دفاع از برادران افکاری، روز۲۲ مه ۲۰۲۱ برابر ۱ خرداد ۱۴۰۰ را بعنوان روز جهانی در دفاع از برادران افکاری اعلام کرده است. هدف از اعلام این روز این است که با برگزاری تجمعات خیابانی و اعتراضی و یا هر اقدام مناسب دیگر توجه جهانیان را به شرایط خطیر و اضطراری جان این دو جوان و دیگر زندانیان سیاسی جلب کنیم و همه جا خواهان آزادی وحید و حبیب افکاری شویم.

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران تمام ایرانیان و وجدانهای آگاه و بیدار جهانی را به حمایت از کمپین دفاع از برادران افکاری فرا می‌خواند. ما با تمام توان از مطالبات و اعتراضات کارزار دفاع از برادران افکاری حمایت می‌کنیم. صف عظیم دادخواهی علیه جنایات بیشمار حکومت اسلامی ایران را در جهان به حرکت در بیاوریم!  

هم صدا شویم! دستهایمان در دست هم بگذاریم، با هر ابتکار و اقدام و تجمع و گردهمایی‌های اعتراضی خواهان آزادی فوری و بی‌قید و شرط وحید و حبیب افکاری شویم.

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۲ مه ۲۰۲۱

فایل پی دی اف از اینجا

اینرا هم بخوانید

امام جمعه تهران:”به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد، اما در برابر ناهنجاری ایستاده‌ایم”!

وب سایت حکومتی انتخاب به نقل از احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران:به زور کسی …