کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران:فراخوان به ایرانیان مقیم خارج به تجمعات اعتراضی.اجازه ندهیم جمهوری اسلامی و رئیس جمهور قاتلش را به رسمیت بشناسند

جمهوری اسلامی آیت الله قاتلی را به ریاست جمهوری رساند. کسی که سوابق جنایتهایش چنان آشکار و شناخته شده است که نهادهای بین المللی و رسانه های غربی از ضرورت محاکمه او صحبت میکنند و عملا هیچ دولت غربی از ترس اینکه کنار این جنایتکار دیده شوند، پیام تبریکی به او نداده است.

بیایید صدای مردم معترض و صدای اعتصاب کارگران نفت را به گوش جهانیان برسانیم. همبستگی افکار عمومی را با مردم ایران جلب کنیم و به دول غربی فشار آوریم که از برسمیت شناسی جمهوری اسلامی و رئیس جمهور جدیدش خودداری کنند، رابطه شان را با جمهوری اسلامی قطع کنند و آنرا از جامعه جهانی طرد و منزوی کنند.

از روز شنبه ۳ ژوئیه تا شنبه ۱۰ ژوئیه در تعدادی از شهرهای اروپا و کانادا تجمع میکنیم تا همصدا با مردم معترض در ایران، همصدا با اعتراضات و اعتصابات کارگری، همبستگی افکار عمومی را با مبارزات مردم ایران و مشخصا کارگران نفت جلب کنیم و پیام قاطع خود را به دول غربی برسانیم که جمهوری اسلامی و رئیس جمهور قاتلش را برسمیت نشناسند.

با ما همراه شوید. در این تجمعات شرکت کنید. هر جا میتوانید در مقابل پارلمان ها و وزارت امور خارجه کشورها یا هر نقطه مناسب دیگر در روزهای سوم تا دهم ژوئیه آکسیون هایی برپا کنید و ابعاد اعتراض را بیشتر کنید. جامعه ایران دوران بسیار متحولی را میگذراند و شایسته است که ایرانیان مقیم خارج با تمام قوا و همصدا با مردم در داخل کشور دست به اقدام بزنند.

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۱ ژوئیه ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

کنفرانس به مناسبت روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران

کنفرانس به مناسبت روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران به پیشواز این …