کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری: مردم مبارز کردستان، از اعتراضات مردم خوزستان حمایت کنید

در چند روز گذشته مردم در شهرهای خوزستان به علت بی آبی دست به اعتراض زده اند و به درست کل ساختار حکومت اسلامی را مسبب بی آبی، قطع برق و فقر و فلاکت در سراسر کشور می دانند. اما پاسخ کاربدستان جنایتکار و مفتخور حکومت روانه کردن مزدوران خود برای به گلوله بستن مردم معترض بوده است. اعتراضات مردم خوزستان ادامه اعتراضات مردم در سایر شهرهای ایران، به قطع برق، فقر و گرانی، بی بهره بودن از واکسن کرونا و دهها محرومیت دیگر است.

مردم مبارز و آزاده کردستان!
شما نیز همچون مردم شهرهای خوزستان و دیگر شهروندان سراسر کشور، با معضل آلودگی آب آشامیدنی، فقر و عدم دسترسی به مایحتاج اولیه زندگی روبرو بوده و صدای اعتراض خود را علیه حاکمان دزد و فاسد بلند کرده اید و در حالیکه حکومت اسلامی زندگی مردم و بویژه زندگی مردم شهرهای خوزستان، بلوچستان و سایر نقاط مختلف کشور را به جهنم تبدیل کرده است، در حالیکه کارگران نفت و کارگران نیشکر هفت تپه دست به اعتصابات گسترده ای زده اند، باید در همبستگی با این اعتراضات برحق به میدان آمده و در حمایت از مردم شهرهای خوزستان صدای اعتراض خود را بلند کنیم. حکومت اسلامی بیش از چهار دهه است که زندگی مردم در سراسر کشور را به تمام معنا به نابودی کشانده است. صفوف جنایتکاران حاکم درهم ریخته و از هر زمانی بیشتر مورد انزجار، اعتراض، خشم و تنفر عمومی مردم قرار دارد.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری از شما کارگران، جوانان، زنان و دیگر بخشهای مختلف مردم کردستان می خواهد که برای تقویت این اعتراضات در همراهی و همگامی با آن، به اشکال مختلف نقش و رسالت همیشگی خود را به نمایش بگذارید. تنها با اتحاد، همبستگی و حضور وسیع و حمایت گستره میتوان اوباشان اسلامی حاکم را به زیر کشید.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

به کنگره حزب کمونیست کارگری بیایید! کنگره سیزدهم حزب کمونيست کارگرى در ژوئن ۲۰۲۴ برگزار مي‌شود، کنگره علنى است و ورود براى عموم آزاد است!

سیزدهمین کنگره حزب کمونيست کارگرى ایران در ماه ژوئن در یکی از شهرهای اروپا برگزار …