کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری: مردم مبارز شهرهای کردستان از اعتراض به حق مردم سردشت وسیعا حمایت کنید

جمعی از فعالین مدنی و اجتماعی در سردشت، در اعتراض به تجاوز گروهی به زنان در سردشت و علیه زورگویی عناصر و باندهایی که با چاقو و سلاح هایشان برای مردم شناخته شده هستند فراخوان به حرکتی اعتراضی در روز شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ داده اند.

مردم مبارز سرشت!

نباید اجازه داد باندها و دستجات مزدور اسلامی کرامت، امنیت و زندگی مردم را مورد تعرض قرار دهند. تنها با سازمان دادن اعتراضات توده ای، با اتکا به شبکه های اجتماعی و ایفای نقش فعالین اجتماعی و فعالین در محلات، برای نشان دادن یک حرکت کوبنده و محکم است که می توان این اوباش جیره خوار حکومتی را در سوراخ کرد.

ما از تمامی مردم مبارز سردشت می خواهیم که در حمایت از این حرکت اعتراضی وسیعا شرکت کرده و به میدان بیایید. از مردم دیگر شهرهای کردستان و جاهای دیگر میخواهیم که از این فراخوان به اشکال مختلف، از تجمع اعتراضی در خیابان گرفته تا جمع آوری طومار اعتراضی و هر حرکتی که می تواند این اعتراض به حق را در دفاع از کرامت انسانی شهروندان تقویت کند حمایت و پشتیبانی کنند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران از اقدام بجا و به موقع فعالین اجتماعی، در سردشت و از حضور وسیع مردم این شهر در این اعتراض و از همبستگی مردم در شهرهای کردستان قاطعانه حمایت می کند و همگان را فرا می خواند که در محکومیت و ابراز انزجار و تنفر از اعمال شنیع، ضد زن و ضد انسانی این دستجات وسیعا ابراز وجود کنند.

اطلاعیه فعالین اجتماعی شهر سردشت ضمیمه است.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری

۳ مهر ۱۴۰۰، ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱

…………………………………………

اطلاعیه جمعی از فعالین مدنی ‌و اجتماعی در سردشت

همه با هم، بی تفاوت نخواهیم نشست!

ما شهروندان سردشتی از هر شخص و طیف و صنف جامعه در یک تجمع مسالمت آمیز، در راستای مقابله با هرگونه تجاوز و بازگرداندن امنیت و آسایش و محکومیت هرگونه تعدی، فریاد دادخواهی و سزاخواهی متهمان را بلند و شرافتمندانه از شهر و جامعه و کرامت ما دفاع خواهیم کرد.

اکنون با صیانت از کرامت انسانی زنان جامعه سردشت مسئولیت انسانی و اخلاقی خود را بجا میاوریم و همراه با اعضای خانواده‌هایمان با قربانیان این جنایت و خانواده‌های آنها ابراز همدردی می کنیم و در برابر این اعمال وقیحانه، قاطعانه جهت پایان دادن به آن خواهیم ایستاد.

زمان؛ روز شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۳

ساعت ۴ بعد از ظهر

مکان؛ فلکه سرچشمه

جهت حفظ جان همشهریانمان ماسک بهمراه داشته باشید.

اینرا هم بخوانید

به کنگره حزب کمونیست کارگری بیایید! کنگره سیزدهم حزب کمونيست کارگرى در ژوئن ۲۰۲۴ برگزار مي‌شود، کنگره علنى است و ورود براى عموم آزاد است!

سیزدهمین کنگره حزب کمونيست کارگرى ایران در ماه ژوئن در یکی از شهرهای اروپا برگزار …