کورش کبیر- مجید آذری

کورش یک امپراطور جهانگشاه و خون ریز بود که با جنایات و خون ریزی همه دنیا را در کمتر از ۱۹ سال با الاغ و پای پیاده زیر شمشیر خود در اورد. مانند همه جنایتکاران وامپراطوران ادمکش نامش را کبیر نهادند..مثل اسکندر کبیر و چنگیز خان کبیر و نادر شاه کبیر و ناپلئون کبیر و رضا خان کبیر. وامروز خمینی کبیر.
افسوس که هیتلر شکست خورد واگر مثل کورش وجنگیز خان پیروز میشد حتما کبیر تر از همه بود. چون احتمالا از همه انان بیشتر جنایت کرده بود.
دنیای وارونه ای است. یک عده سلطنت طلب وناسیونالیست حالا که مردم دارند امپراطوری اسلام و ادمکشان اسلام ۱۴۰۰ سال را بزیر میشکند زنان انقلابی و برابری طلب و مردم بجان امده از نابرابری را به قعر تاریخ ۲۵۰۰ سال قبل حواله میدهند .
پرچم شمشیر خون ریز و خایه شیر نر درنده وحرمسرای این شیر نر-کورش را میخواهند الگوی زنان برابری طلب و مردم انقلابی در قرن ۲۱ جلوه دهند. اینان مانند اخوندها واسلامیون به گورستان تاریخ تعلق دارند.
جالب است بدانیم که در غرب ؛ ناسیونالیستهای غربی دهها شهر بنام اسکندر ادمکش نامگذاری کردند ومیلیونها نام اسکندر را بر فرزندان ذکور خود نهادند. همانطور که در مغولستان مجسمه های چنگیز خان را پرستش میکنند.
امید است که انقلاب جاری در ایران الگویی بشود برای رنسانس جهانی و انتقال به جهانی آزاد وبرابر و دور از جنایت وجنایتکاران در همه دنیا. آغاز پایان نابرابری و انسان ستیزی باشد.
حامیان کورش «کبیر» و پرچم شیر نر درنده و شمشیر خونین پادشاهان وامپراطوران؛ از همین الان معتقدند کسانی که به این پرچم واین مقدسات ایرانی اعتقادی نداشته باشند ویا بی احترامی بکنند جایی در آینده ایران ندارند. انایرانی هستند وباید از جامعه فراری ویا معدوم شوند

اینرا هم بخوانید

دفاع از انقلاب اکتبر و لنین- مجید آذری

پاسخ به فردی ضد کمونیست که انقلاب اکتبر وکمونیستها را محکوم و صحبت از مزایای …