احمدی نژاد آمریکائی و ناتوی عربی

همه میدانند که احمدی نژاد خزعبلات زیاد میگوید. اما یک خصوصیت جالب او اینست که حواسش به یک چیز هست. و آن ثروتهای سران سپاه و اسفندیار مشائی پدر “عروسش” است. هرکاری که بکند مثل گربه مرتضی علی طوری عمل میکند که سپاه و مشائی ضرر نکنند و برعکس چیزی به ثروهای عظیم  سران سپاه  و شرکا افزوده شود. ترامپ هم دقیقا همینطور است. او دیوانه و لوده جلوه میکند. اما کاملا در خدمت به تراستهای اسلحه سازی که بخش زیادی متعلق به وابستگان خود اوست حواسش جمع است که درست عمل کند. چونکه با او مراوده و بده بستان دارند. اکنون ایشان طرح “ناتوی عربی” را ریخته است. شیوخ عرب را زیر فشار قرار داده و یا تشویق کرده است که یک طرح دفاع استراتژیک خاورمیانه درست کنند که در برابر تروریسم جمهوری اسلامی بایستند. بارها این نوع طرحها داده شده است. اما چیزی که ته کاسه مانده است پولهای کلانی بوده که راهی حسابهای بانکی کارتلهای اسلحه سازی شده است. معلوم است که باید مقابل تروریسم جمهوری اسلامی ایستاد. اما چه کسی باید بایستد؟ آنها که داعش را در عراق ایجاد کردند که مثلا مقابل “حشد الشعبی” و عبادی بایستد؟ یا مردمی که دارند در خیابانهای بغداد و بصره و تهران و شیراز و مشهد عکس خمینی و خامنه ای را به آتش میکشند و برای دولت غیر قومی و غیر مذهبی شعار میدهند؟ ترامپ با طرحهایی امثال ناتوی عربی میخواهد اتفاقا این جنبش مردمی پیشرو در ایران و عراق را به بیراهه بکشد و فضا را در کل خاورمیانه دوباره به سمت ترور و جنگ و دود و آتش یعنی فضای نظامی سوق دهد. کاری که ریگان و تاچر و جرج بوش پدر و پسر کردند و ترامپ هم علیرغم دیوانگی حواسش هست که بقول خمینی جنایتکار “جنگ چیز خوبی است”.

مشکل ترامپ و راستهای آمریکا و دنیا تروریسم جمهوری اسلامی نیست. اعدام و سرکوب آزادیهای سیاسی و جنایات بیشمار این حکومت ذره ای مساله و مشغله این دولتها نیست. بلکه میخواهند جمهوری اسلامی بجای بازی کردن با کارت روسیه و چین و امثالهم مثل شیوخ عربستان به آغوش آمریکا و غرب روی بیاورد. مردم ایران و عراق و خاورمیانه به زبانهای مختلف دارند هم به حکومت کثیف اسلامی نه میگویند و هم به کل حکومتهای قومی و مذهبی و ارتجاعی و تروریست دست ساز غرب. این مردم دنیا را جور دیگری میخواهند و امروز بعد از دادن هزینه های سنگین به جایی رسیده اند که قطعا میتوانند آنرا عملی کنند و تقلاها و توطئه های ارتجاع جهانی و داخلی قادر به متوقف کردن آن نیست.

بعد التحریر: بعد از اتمام این مطلب پیام صمیمانه احمدی نژاد به ترامپ را دیدم که از او خواسته است لیست آقازاده های جمهوری اسلامی در آمریکا را منتشر کند! واقعا مناسب تر از احمدی نژاد و دونالد ترامپ کس دیگری برای افشای دزدیهای آقازاده ها و مافیای اقتصادی جمهوری اسلامی در دنیا پیدا نمیشود! دنیای جالبی است.

انترناسیونال 775

اینرا هم بخوانید

گامهای عملی برای پیشروی انقلاب

گفتگوی شهلا دانشفر با کاظم نیکخواه در برنامه سازمانده شهلا دانشفر: قبلا از اینکه در …