انقلاب زنانه: روز تولد فاطمه در تقویم جمهوری اسلامی، روز حفظ ارزشهای اسلامی و تبلیغ بردگی جنسی زن است

روززن #هشت مارس #روزجهانی زن است

جمهوری اسلامی، در تقویم خود روز تولد فاطمه دختر محمد پیامبر اسلام را، روز زن نام نهاده است که غالبا به تبلیغ روز مادر به عنوان ارزش وجودی زن آنهم در چارچوب اسلام زن ستیز می پردازد. این روز که هر ساله توسط نهادهای تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی تبلیغ می شود، صرفا در راستای حفظ اسلام و قوانینی است که اتفاقا در ضدیت با زن و منزلت و حقوق جهانشمول زن است.

برای حکومتی که تحت سلطه آن، مردم و به ویژه زنان ایران هر روزه قوانین زن ستیزانه ناشی از اسلام و قوانین اسلامی را تجربه میکنند، تنها و تنها اعلام یک روز زن اسلامی، به معنای حربه ای برای مقابله با جنبش رهایی بخش زن از شر قوانین اسلامی، دشمنی با آزادی زن و برابری، ضدیت با حقوق جهانشمول زن و روز ارزشمند جهانی زن “هشت مارس” است. روز زن اسلامی صرفا برای حفظ نگهداری اسلام و زن ستیزی است که از پایه های اساسی جمهوری اسلامی است. روز زن در تقویم حکومت زن ستیز اسلامی توهینی است بزرگ به زنان و جامعه که باید در برابر آن ایستاد و اعتراض کرد.

همین امروز که جمهوری اسلامی روز زن و مادر اسلامی برگزار میکند، چندین زن، چندین مادر در اعتراض به حجاب اجباری در زندان به سر می برند، زنان توسط گشت ارشاد مورد آزار خیابانی واقع می شوند، سالانه صدها کودک به کودک همسری در می آیند، سالانه ده ها زن برای حفظ شرف و غیرت و مردانگی از طریق قتل ناموسی کشته می شوند، چرخه تجاوز جنسی به زنان با پشتوانه قوانین اسلامی و نرینه سالار همچنان می چرخد، سالانه ده ها زن در زندانهای جمهوری اسلامی شکنجه و اعدام می شوند، توهین و تحقیر و نفرت پراکنی علیه زنان در نمازجمعه ها توسط امامان جمعه، بصورت یک امر واجب حکومتی درآمده است و زنان به یکی از قربانیان اصلی جامعه از طریق بیحقوقی های و خشونت های قانونی و دولتی و قضایی علیه زنان تبدیل شده اند.

انقلاب زنانه تاکید میکند حکومتی که ضد زن است نمی تواند مدعی کرامت و حقوق زن باشد. بنابراین روز زن برای ما زنان و مردم پیشرو ایران، تنها و تنها هشت مارس است، روزی که در عرصه جهانی نماینده هویت، استقلال، کرامت و منزلت، حقوق جهانشمول، برابری و رهایی زنان در دنیای مدرن امروزی است که خود دستاورد دهه ها مبارزه علیه تبعیض و نابرابری توسط انسانهای آزادیخواه، پیشرو و سکولار بوده است.

ما نه تنها روز زن و مادر اسلامی را ارج نمی نهیم و تبریک نمی گویم، بلکه این روز را که نماینده اسلام و زن در چارچوب اسلام که همانا برده جنسی و خدماتی است، زیر پا می اندازیم.

زنده باد هشت مارس روز جهانی زن
انقلاب آتی ایران یک انقلاب زنانه است

انقلاب زنانه
۳ بهمن ۱۴۰۰
۲۳ ژانویه ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان به تجمعات سراسری در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

‍ فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران معلمان آزاده و عدالت‌خواه ایران! نظام آموزش …