بازرسی خانه های١٠ نفر از اعضای سپاه قدس در آلمان از طرف پلیس آلمان

خطاب به جاسوسان و تروریستهای اسلامی، دوران شما دارد به سر میرسد، از آلمان فرار کنید!
صبح امروزسه شنبه ١٦ ژانویه ٢٠١٨ به دستور دادستان خانه های ده نفر از وابستگان به سپاه قدس حکومت اسلامی که برای ترور و جاسوسی در این کشور فعالیت میکنند، مورد حمله ناگهانی پلیس آلمان قرار گرفت. در سراسر آلمان خانه های جاسوسان سپاه قدس که اخبار و اطلاعات از مراکز مربوط به یهودیان و اسرائیل در آلمان و همچنین فعالین اپوزیسیون حکومت اسلامی جمع آوری میکردند، بررسی شد. سپاه قدس همان سازمان تروریستی است که زیر نظر قاسم سلیمانی برای انسان کشی و ترور و دفاع از منافع حکومت ترور و وحشت اسلامی در سطح بین المللی فعالیت میکند. بر اساس اطلاعاتی که روزنامه فوکوس که اولین بار این خبر را منتشر کرد، گفته شده است که این نهاد وابسته به واواک است و برای قتل و ترورمخالفین حکومت اسلامی و همچنین مخالفین سازمانهای اسلامی در فلسطین و یا حماس با دستور سازمان تروریستی حماس فعالیت میکند.
در چهار استان در آلمان خانه گردیها ادامه دارد در برلین، بادن ورتمبرگ ، بایرن و نورد راین وستفالن نیروهای ویژه پلیس آلمان در محل هستند . در مورد دستگیری افراد به اتهام جاسوسی بعدا قاضی مربوط به این موضوع در کارلسروهه تصمیم خواهد گرفت.
علت حمله امروز به منازل این افراد گزارشی بود که نهاد حفاظت از قانون اساسی در اختیار پلیس قرار داده است. جاسوسان و نیروهای تروریست وابسته به سپاه قدس بویژه در همه جا به عنوان افراد بسیار خطرناک شناخته شده اند، که از هیچ نوع جنایتی ابایی ندارند. در سپتامبر ١٩٩٢ اینها در برلین و در رستوران میکونوس تعداد زیادی از فعالین اپوزیسیون حکومت اسلامی را به قتل رساندند. در بررسی های دادگاه در آلمان معلوم شد که دستور قتل را سازمان امنیت حکومت اسلامی و مقامات بالای این حکومت داده بودند.
از ایرانیان در آلمان و در همه جا دعوت میکنیم که خواهان دستگیری و محاکمه این جاسوسان و تروریستها در آلمان و در همه جای دنیا بشوند. دولت آلمان نباید در این مورد کوتاهی کرده و به تروریستها اجازه دهد در آلمان دست به جنایات بیشتری بزنند.
مینا احدی

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …