باز هم عمو فرانسیس

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیکهای جهان در جدید ترین گفتارش که هفته گذشته در “رویترز” به چاپ رسید و انعکاسی وسیع در مدیای جهانی یافت چنین می گوید، “شیطان عزم جزم کرده تا کلیسای کاتولیک رم را تضعیف نماید و برای اینکار شبانه روز و حتی با اضافه کاری در این راه تلاش می کند”. بقول ولتر “اولین روحانی یک شیاد بود که به یک ابله رسید”. جناب پاپ هم در واقع دارد افراد ابله را خطاب قرار میدهد. متهم نمودنشیطان بیچاره در شرایطی توسط پاپ مطرح میشود که پیکره پدوفیلی و کودک آزار واتیکانش  پی در پی بر اثر اعتراضات وسیع و جهانی در مورد تجاوزات سیستماتیک جنسی کشیشان کاتولیک به کودکان و زنان،فساد مالی و غیره به لرزه در آمده است.

ایشان در بیانیه بیست و نهم سپتامبر خطاب به کاتولیک های جهان تاکید می کند: “تصور اینکه وجود شیطان افسانه و یا سمبلیک است یعنی وجود خارجی ندارد اشتباه فاحشی است که ما را در مقابل توطئه های شیطان بیدفاع می گرداند، بیائید برای دوری این روح خبیث در تمام ماه اکتبر دعا کنیم و از فرشته خوب میکائیل بخواهیم کاتولیک ها را کمک کند”. قطعا پاپ فراموش نکرده است که کمتر از یک سال پیش اعلام نمود “دیگر کلیسا ی کاتولیک به بهشت و جهنم و ملائکه اعتقادی ندارد”!

فرانسیس به بیان آخوندی می خواهد بگوید که کشیشان متجاوز قصوری نکرده اند، شیطان واقعی آنان اند که افشاگری می کنند. ایشان ماه گذشته بدون اشاره به نام اسقف مستعفی” کارلو ماریا ویگانو” وی را خود شیطان خطاب کرد. ویگانو ماه گذشته در گزارش یازده صفحه ای خود پاپ را متهم کرد که نه تنها از این تجاوزات اطلاع داشته بلکه برای مسکوت گذاردن این جنایات تلاش می کرده است.

اگر فرقی بین واتیکان و مکه و قم  وجود داشته باشد شاید بتوان گفت بدرجه ای این است که واتیکان برای نپذیرفتن مسئولیت خویش شیطان را متهم می کند اما در اسلام و قم، این مردمان سست ایمان و بی حجاب اند که متهم اصلی اند. این سینه های عریان و نیمه عریان خانم ها، این بی حجابی خانم ها است، این بی دینی مردم است که باعث بی آبی، خشکسالی و زلزله های گاه و بیگاه می شوند. مولوی عبدالحمید سر دسته مرتجع ملاهای سنیدر فاجعه زلزله کرمانشاهان گفت این آزمایش الهی بود آنها یعنی مردم زلزده زده و قربانی شده،میزان اسلامیت اشان پایین رفتهو ناشکر و بد حجاب اند، حقشان بود که این بلا سرشان آمد، این باید درس عبرتی باشد برای دیگران!

تولید و باز تولید “سعید طوسی ها” و اساسا طوسی گری، بخشی از فرهنگ حاکم در کلیسای کاتولیک، حوزه های علمیه اسلامی و بیشتر مذاهب بوده است. تنها زمانی بشر برای همیشه  از شرجذام مذهب رها خواهد شد که  جامعه طبقاتی با همه تضادها و مصائب اش محو شده باشد. مردم ایران اما تا آنروز صبر نمی کنند. جارو کردن مذهب و در راس آن اسلام سیاسی و حکومت اسلامی اولین وظیفه انقلاب جاری است. موج عظیم و برگشت ناپذیر ضد اسلامی این انقلاب به حرکت درآمده است و مردم برای همین، امروز بپا خاسته اند. بعد از سقوط واتیکان شیعه در قم،واتیکان عمو فرانسیس نیز حال خوبی نخواهد داشت.

اینرا هم بخوانید

از سپاه چه خبر؟

رادیو فردا به یک فایل صوتی حدود ۵۰ دقیقه‌ای دست یافته است که بخش اعظم …