با لچک نمیتوان در ایران به قدرت رسید! 

تجمع پاریس سازمان مجاهدین خلق گردهم آیی باندهای سیاه و ضد اجتماعی بود.
سازمان مجاهدین و مضحکه ای به نام تجمع پاریس این جریان با هدف فراهم کردن زمینه برای به اصطلاح به قدرت رسیدن این باند مرتجع در ایران معرفی شده است.
این روزها اخبار تجمع مجاهدین از العربیه و کم کم رسانه های نان به نرخ روز خور ایرانی ، چپ و راست مطرح میشود. برای آینده ایران ظاهرا دارند برنامه ریزی میکنند. البته ناگفته نماند این تجمع در ایران و بین جوانان و مردم منزجر از این باند نه به عنوان فرصت، بلکه به عنوان خطر یک باند سیاه که میکوشد بهر طریق ممکن به نان و نوایی برسد، دیده میشود.

سازمان مجاهدین خلق و طرفدارانش فقط کافی است سری به مدیای اجتماعی در ایران زده و یا با چند نفر از جوانان، فعالین جنبش های اعتراضی و مردم عادی حرف بزنند تا عمق نفرت مردم از این جریان پوشالی و مرتجع را بفهمند، این اوج توهم مریم رجوی و شرکا است که فکر میکنند با لچک بر سر و زانو زدن در محضر جریانات راست و مرتجع منطقه، میتوانند بر جوان مدرن و عاصی از اسلام و جنبش اسلامی، حکومت کنند.
نه این ابدا ممکن نیست، مجاهدین اگر میخواهد در آن جامعه سر بلند کند، مگر با اتکا به شخم زدن کل آن جامعه و ویرانی مطلق آنهم بوسیله دولتها و مرتجعین هم سنخ خود جمهوری اسلامی، چرا که مردمی که سالهای سال جنبش اسلامی و خمینی و خامنه ای و روحانی و خاتمی را به زمین زده و آنها را با اسلام و شریعه و قوانین و فرهنگ اسلامی سکه یک پول کرده اند، مردمی که داعش در ایران را عملا بی آبرو کردند و از اعدام و سنگسار و جنایات داعش در ایران نهراسیدند، برای مریم رجوی و لچک به سران و مردان عهد عتیقی مجاهد تره هم خرد نخواهند کرد. مگر به کمک بمب های ترامپ و جنایاتی بالاتر از داعش و یک سناریوی کاملا سیاه که باید از همین الان در مقابل آن بود و با اتکا به جنبش های مترقی و گسترده در ایران جلوی این فجایع را گرفت. مردم ایران با سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی هم میخ محکمی بر تابوت جریانات اسلامی خواهند زد هم دست دولتهای مرتجع منطقه و راسیسم نوع ترامپ را خواهند بست. مینا احدی

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …