تجمع و اعتصاب در روزهای ۲۸ تا ۳۰ آذر در حمایت از فراخوان ۳۴ دانشگاه،‌ جوانان و دانش آموزان

دانشجویان دانشگاههای مختلف و دانش‌آموزان و جمعهائی از جوانان در تهران و چند شهر دیگر مردم را به سه روز تجمع و اعتصاب در سراسر کشور در روزهای دوشنبه ۲۸ آذر تا چهارشنبه ۳۰ آذر فراخوانده‌اند. ما قویا از این فراخوان حمایت میکنیم و همه مردم، کارگران، دانشجویان سراسر کشور، معلمان و دانش آموزان، جوانان، کارمندان و کسبه و بازاریان را به اعتصاب و تجمع در این روزها فرامیخوانیم.

انقلاب حکومت را به استیصال کشانده، شکاف های درونی آنرا عمیق تر کرده و آنرا بشدت تضعیف کرده است. در سطح بین المللی نیزرژیم به منزوی ترین دوران حیاتش رسیده است. علیرغم دستگیری دهها هزار نفره، علیرغم کشتار صدها نفر از مردم معترض و علیرغم اعدام معترضین و صدور احکام اعدام، مردم نه تنها مرعوب نشده بلکه رادیکال تر و سازمانیافته تر از قبل به انقلاب ادامه میدهند. سه روز تجمع و اعتصاب در چنین اوضاعی فراخوان داده شده است. فراخوان قبلی  برای سه روز اعتراض و اعتصاب در روزهای ۱۴ تا ۱۶ آذر با موفقیت بالایی روبرو شد. فراخوان سراسری برای اعتصاب و تظاهرات و راهپیمایی در روزهای ۲۸ تا ۳۰ آذر میتواند با اتکا به تجربه فراخوان موفق ۱۴ تا ۱۶ آذر و با اتکا به سازمانیافتگی بیشتر دانشجویان و جوانان و دانش آموزان با گستردگی بیشتری پاسخ بگیرد.

از همه مردم، از کارگران مراکز کلیدی و خدماتی، از معلمان و دانش‌آموزان، از دانشجویان و جوانان، از کسبه و بازاریان، از تشکل های مختلف کارگری و بازنشستگان، از نویسندگان و هنرمندان و ورزشکاران و از همه فعالین میخواهیم با تمام قوا از فراخوان ۳۴ تشکل دانشجویان، جوانان و دانش آموزان حمایت کنید.

از ایرانیان مقیم خارج نیز میخواهیم که روز چهارشنبه در حمایت از فراخوان سراسری جوانان و دانشجویان دست به تجمعات سراسری بزنید تا بهمراه  مردم در ایران گام بلند دیگری انقلاب را به پیش ببریم و حکومت تبهکار جمهوری اسلامی را به سقوط محتومش نزدیک تر کنیم.

حزب کمونیست کارگری ایران

تاریخ ٢۳ آذرماه ١٤٠١، ١۴ دسامبر ٢٠٢٢

اینرا هم بخوانید

محکومیت حکم اعدام برای توماج صالحی در تجمعات و بیانیه‌ها از سراسر جهان ادامه دارد

پوشش زنده تجمعات اعتراضی خارج از ایران.روز شنبه گروه‌هایی از ایرانیان در چند شهر اروپا …