حزب کمونیست کارگری: دستگیری و محکومیت نرگس محمدی را شدیدا محکوم میکنیم

نرگس محمدی طبق خبری که تقی رحمانی، همسر او، منتشر کرده، در دادگاهی ۵ دقیقه‌ای به ۸ سال زندان و بیش از ۷۰ ضربه شلاق و دو سال ممنوعیت از ارتباط مخابراتی محکوم شده است. این حکم علاوه بر محکومیت ۳۰ ماه زندان و ۸۰ ضربه شلاق است که در خردادماه برای نرگس محمدی صادر شده است.

لازم به توضیح است که نرگس محمدی بارها دستگیر شده و بیش از ۵ سال در زندان بوده است. او در بیدادگاه های حکومت به اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، تبلیغ علیه نظام و یا تحصن در دفتر زندان و تمرد از ریاست و مقامات زندان و افترا و غیره متهم شده و توسط زندانبانان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

حزب کمونیست کارگری دستگیری و محکومیت های نرگس محمدی از جمله حکم جنایتکارانه شلاق را شدیدا محکوم میکند. روزی که با انقلاب عظیم مردم ایران در زندانها شکسته شود و کلیه زندانیان سیاسی، کارگران و معلمان زندانی، اعضای کانون نویسندگان، زنان معترض و زندانی، زندانیان عقیدتی و کلیه زندانیان سیاسی آزاد شوند و توسط عزیزانشان در آغوش گرفته شوند دور نیست. نرگس محمدی و کلیه زندانیان سیاسی و عقیدتی باید آزاد شوند. حزب مردم آزاده را به گسترش مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی فرامیخواند.

حزب کمونیست کارگری ایران

۴ بهمن ۱۴۰۰، ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

از خوزستان چه خبر؟

اخبار هفته: واحد خوزستان کمیته سازمانده حزب کمونیست کارگری ۱ تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۷ …