خیزش های مردمی: اطلاعیه شماره ۲۹۵، یادمان محمود احمدی در ایذه، تجمع کارگران شکلات سازی فرمند و اخباری دیگر

امروز ششم بهمن در چهلمین روز قتل محمود احمدی در ایذه مراسمی با حضور مردم برگزار شد. در این مراسم نیروهای امنیتی حضور سنگینی داشته و راهها را بسته بودند تا مردم کمتری حضور پیدا کند. در این یادمان مردم شعار میدادند: “مرگ بر خامنه ای  لعنت برخمینی”، “این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت”. محمود احمدی و حسین سعیدی با حمله ماموران حکومتی به روستای پرسوراخ توسط نیروهای جنایتکار حکومت اسلامی به قتل رسیدند و پیکرشان تا امروز به خانواده تحویل داده نشده است. یادمان حسن سعیدی برای فردا ساعت ۹ صبح هفتم بهمن در بخش سوسن روستای سرراه سعیدی اعلام شده است.

در این روز همچنین کارگران شرکت شکلات سازی فرمند در کرج در اعتراض به تعویق پرداخت دستمزدها و عدم پاسخگویی به مطالباتشان دست به اعتصاب زدند.

خبر دیگر اینکه جمعی از سرایداران و خدمتگزاران مدارس  تهران در اعتراض به وضع بد معیشتی و کاری خود و عدم پاسخگویی به اعتراضات تا کنونی شان مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند.

همچنین بنا بر خبر منتشر شده از سوی وکیل دادگستری رامین صفرنیا در توییتری اش، موکل او آرش صادقی توسط شعبه‌ی ۲۶ دادگاه انقلاب با اتهاماتی چون “اجتماع و تبانی” به ۵ سال و “تبلیغ علیه نظام” به ۸ ماه حبس محکوم شده است. او به‌علاوه‌ی به منع خروج از کشور و منع حضور در تهران و منع حضور در استانهای شمالی و مجاور به مدت دو سال و نیز منع از فعالیت در فضای مجازی و عضویت در احزاب و گروهها  و دستجات سیاسی و اجتماعی به مدت دوسال و ضبط وسایل کشف شده در منزل به نفع دولت محکوم شده است. صدور چنین احکامی وحشت این حکومت از مردم معترض و انسانهایی چون آرش صادقی که حمایت مردمی را دارد نشان میدهد. آرش صادقی باید بدون قید و شرط آزاد شود.

قدرت انقلاب زن، زندگی، آزادی دولتها را وادار به واکنش کرده است. از جمله امروزکنگره آمریکا قطعنامه ای در همبستگی وحمایت از انقلاب مردم ایران صادر کرد. حزب کمونیست کارگری بر بایکوت کامل جمهوری اسلامی تاکید دارد. به قدرت انقلاب میتوانیم دولتها را به پای بایکوت جمهوری اسلامی بخاطر همه جنایاتش بکشانیم.

نابود باد حکومت اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

به کنگره حزب کمونیست کارگری بیایید! کنگره سیزدهم حزب کمونيست کارگرى در ژوئن ۲۰۲۴ برگزار مي‌شود، کنگره علنى است و ورود براى عموم آزاد است!

سیزدهمین کنگره حزب کمونيست کارگرى ایران در ماه ژوئن در یکی از شهرهای اروپا برگزار …