دربدر بدنبال حجت الاسلام گم شده!

غلامرضا منصوری ، آخوندی است که رسما گم شده است. اینرا در ایران و در دنیا جار بزنید، حجت الاسلام منصوری از ترس دستگیر شدن و اعلام جرم علیه وی، فعلا مفقود است. البته در آلمان دربدر دنبالش هستند و دکتر سمیعی که روابط حسنه ای با دستگاه حکومت اسلامی و آخوندها دارد معلوم نیست چرا ترتیبی نمیدهدکه   آخوند گم شده در هر جایی که هست و هر سوراخی که قائم شده، حرفی بزند و ابراز وجودی بکند.

اکنون نماینده پارلمان  آلمان که او هم همانند ما مطمئن است که منصوری از سفارت آلمان در تهران اخیرا ویزای ورود به آلمان را دریافت کرده ، نامه ای به پارلمان آلمان ارسال کرده و پرسیده چرا به او ویزا دادید و او اکنون کجاست.

نامه سون کریستین کیندلر روز سه شنبه از طرف دفتر وی برایم ارسال شد که اینجا ترجمه آنرا ملاحظه میکنید.

 

خانمها و آقایان محترم

برای اعطای یک ویزا به قاضی ایرانی غلامرضا منصوری و بر اساس شایعاتی که پخش شده مبنی بر حضور وی در هانوفر سون کریستین کیندلر از حزب سبز و نماینده پارلمان آلمان از شهر هانوفر امروز با یک  متن کتبی از دولت آلمان چنین سوال کرد::

چرا قاضی ایرانی غلامرضا منصوری ویزا برای سفر به کشور آلمان گرفته و هم اکنون او در کجا است.

: سون / کریستین کیندلر میگوید

اخیرایک قاضی ایرانی ویزایی برای سفر به آلمان دریافت کرده است. قاضی غلامرضا منصوری همانند شاهرودی یک نقطه اتکا  و یک فرد مهم برای حکومت اسلامی ایران استکه حقوق انسانی را زیر پا له میکند..

من امروز از دولت آلمان سوال کردم چرا قاضی منصوری ویزا دریافت کرده و الان او کجاست دولت آلمان اکنون هفت روز وقت دارد که پاسخ  سوال مرا بدهد..

برای من واضح است کسی که در ایران در نقش قاضی سانسور  فعالیت میکند و در محکوم کردن روزنامه نگاران فعال بوده و حقوق انسانی را می رباید و از حکومت وحشت اسلامی دفاع میکند،  نباید در آلمان خود را از محاکمه و تعقیب قضایی مطمئن احساس کند. جنایتکاران علیه بشریت باید در آلمان پاسخگوی جنایات خود باشند..

سون / کریستین کیندلر

عضو پارلمان آلمان از حزب سبز

 

مینا احدی

١٤ ژوئن ٢٠١٨

 

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …