دین امر شخصی است و نه اعلان جهاد اجتماعی!

انترناسیونال 943

تظاهرات و اعتراض علیه رسمیت دادن به پخش عربده اذان در مساجد شهر کلن آلمان با تهدید به قتل مینا احدی پاسخ گرفت!
موضوع این است که مرتجعین لانه کرده در شورای شهر کلن بارها دوستی و حمایتشان را از صدور ملا از ترکیه و عربستان و ایران به این کشور و هزینه میلیونها دلاری برای ساختن مساجد و مکاتب قرآن و تدریس و تربیت تروریست و تولید جهل و خرافه و زن ستیزی اعلام کرده‌اند.
طرفداران تز نژادپرستانه و ضد بشری نسبیت فرهنگی در هرلباس و حزب و جنسیتی را میگویم این جماعت مماشات با فاشیسم آلمانی را ضد بشری و همکاری و تقویت جریانات تروریستی اسلامی را تحت لوای نسبیت فرهنگی و ضدیت با فاشیسم ریشه‌دار آلمانی، مباح اعلام میکنند. اینها دوستان با لبخند و بی‌حجاب شیوخ و ملاها هستند، حامیان زن‌ستیزی، کودک آزاری و حتی مماشات گران با ترورهای شخصی و خانوادگی زنان در آلمان، تحت لوای تعدد فرهنگی ودمکراسی!
مگر قاضی زنی در فرانکفورت از متعلقین به این فرقه شکایت زن کتک خورده ازمرد مسلمان را با این استدلال که این فرهنگ شماست رد نکرد؟ مگر فراموش کرده‌ایم که یکی از عمده ترین صادرات ترکیه اردوغانی و عربستان و ایران به آلمان ملا بود، پامنبری بود، قرآن بود و مسجد؟
مگر نمیدانیم که تربیت شدگان مکاتب اسلامی در آلمان چند زن به اصطلاح مسلمان متولد در آلمان را به دلایل ناموس پرستانه به قتل رسانده‌اند؟ مگر “آی‌نور” و آی‌نورهای سلاخی شده را فراموش کرده‌ایم؟

موضوع این است که در پاسخ به آخرین حکم شهردار زن ستیز کلن “هنریته ریکر” روز ۱۵ اکتبر تظاهراتی اعتراضی به ابتکار مینا احدی سخنگوی نهاد اکس مسلم و رعنا احمد فعال حقوق زن از مصر و شرکت دهها معترض و در اعتراض به حکم شهردار شهر کلن مبنی بر آزادی پخش اذان در مقابل بزرگترین مسجد مسلمانان در اروپا و در شهر کلن آلمان برگزارگردید!
فریادهای اعتراض علیه اجازه دادن و رسمیت دادن به عربده‌های زن ستیزی، انسان ستیزی و تبلیغ اسلام سیاسی در مساجد شهر کلن.
جای تعجب نبود که آزادی اندیشه و حق اعتراض که در قوانین این کشور به اصطلاح به رسمیت شناخته میشود بلافاصله مورد تعرض قرار گیرد و مینا احدی با تهدید به قتل،آدم ربایی و کشتن از طرف خادمین و دست پروردگان مساجد مورد حمایت شهرداری کلن قرار گیرد!
این جسارت و این تهدیدها محصول بلافصل اجرای تئوری ضد زن و ضد بشری “نسبیت فرهنگی” شهرداری این شهر است. این جسارت محصول چراغ سبزیست که شهرداری شهر کلن به اوباش تروریست اسلامی میدهد!
لازم است که برای هزارمین بار لیست بلند بالای کشتارها، سربریدنها وسلاخی‌ها را بر سربه این شیفتگان فرهنگ اسلامی و فرهنگ آزادی‌کش کوبید و بازهم اعلام کنیم که:
حق زن، حق انسان، حق آزادی در جوامع نسبی نیستند! که قوانین نسبی نیستند و انسان و فرهنگش نسبی نیست! و یکی از مهمترین عوامل پاگرفتن و میدان پیدا کردن تروریسم اسلامی در جهان و جوامع اسلامی همین تئوری پردازان و مجریان نسبیت فرهنگی هستند
عربده‌های الله اکبر عربده همزمان فرود آمدن تازیانه مردان خدا برپشت زنان و مردان است! این عربده‌ها تداعی کننده دیکتاتوری دینی در روح و جان زنان و مردان و آزار مجدد آنها است!
تهدید به قتل و ترور روحی معترضین و در اینجا مینا احدی جزلایتجزا و چسبیده به حکم ضد حقوق فردی، ضد زن و آزادی کش شهرداری کلن است و باید قویا محکوم شود و این حکم ارتجاعی باید لغو شود و از مردم معترض عذرخواهی شود، اعلام شود که:
دین امر شخصی افراد است و نه جامعه!
که دین بعنوان ابزار تبلیغ و ترویج زن ستیزی و تهدید و چاقوکشی جرم است!
شهرداری و پلیس این شهر باید تحت فشار برای لغو قانون مسخره‌شان و دستگیری تهدید کنندگان مینا احدی قرار گیرند.
۱۹ اکتبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

“فرقه_ پهلویهه” و انقلاب “زن، زندگی، آزادی”

حکومت سیاه اسلامی در چنبره انقلابی عمیق و اجتماعی دست‌ و پا میزند و با …