سی‌بی‌اس: طرح‌ حمله‌ آمریکا به «پرسنل و تأسیسات ایرانی» در داخل عراق و سوریه تصویب شده است

مقامات آمریکایی می‌گویند برنامه‌ٔ حملات چند روز آیندهٔ این کشور علیه اهدافی در سوریه و عراق که شامل «پرسنل و تأسیسات ایرانی» نیز می‌شوند، تصویب شده است.

این مقامات روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه با تأیید این خبر به شبکه «سی‌بی‌اس نیوز» گفته‌اند که آب‌وهوا عامل مهمی در زمان اجرای این حملات است.آن‌ها اعلام کرده‌اند با وجود آن‌که ارتش آمریکا توانایی انجام حملات در شرایط بد آب‌وهوایی را دارد اما ترجیح می‌دهد برای جلوگیری از آسیب‌های غیرعمدی به غیرنظامیان، دید بهتری نسبت به اهداف انتخابی داشته باشد.

کاخ سفید روز ۱۱ بهمن رسما اعلام کرد گروه مقاومت اسلامی عراق مسئول حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «برج ۲۲» در اردن است.جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، اظهار داشت: «اسنادی که جامعه اطلاعاتی ما بدست آورده، حاکی است که این حمله توسط گروه مقاومت اسلامی عراق – ائتلافی متشکل از شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران- انجام شده است».

گروه شبه‌نظامی عراقی کتائب حزب‌الله روز ۱۰ بهمن ماه اعلام کرد تمام عملیات‌های نظامی خود علیه نیروهای ایالات متحده را متوقف کرده است تا مانع «شرمساری» دولت عراق شود.برگرفته از رادیو فردا

اینرا هم بخوانید

ادامه اعتراض کارگران کاغذسازی پارس،اعتراض و اعتصاب  کامیونداران در عسلویه و کرمان

*شماری از کارگران کاغذسازی پارس با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان فرمانداری #شوش خواستار …