شلاق زدن کارگران! بربریت مطلق حکومت اسلامی!

مجازات شلاق کارگران بربریت مطلق حکومت اسلامی است. شلاق زدن داوود رفیعی نسق گیری و زهر چشم گرفتن از کارگران است. داوود رفیعی کارگر اخراجی پارس خودرو بعد از تحت فشار قرار گرفتن وثیقه‌گذارش توسط دستگاه قضایی، هنگام مراجعه به دادسرای مقدس برای پیگیری مسئله توسط مأموران اجرای احکام هفتاد و چهار ضربه شلاق خورد!
سرکوب و امنیتی کردن محیط کار و کارخانه ها، زندان و دستگیری کارگران کلیدهای یک رمز و نشانه های تقابل و رویاروئی در یک مصاف اجتماعی است که حکومت اسلامی برای سکوت کشاندن کارگر معترض بکار میکیرد.
اجرای حکم شلاق داوود رفیعی کارگر اخراجی پارس خودرو، نسق گیری و زهر چشم گرفتن از کارگرانی است که در شرایط آشفته رژیم اسلامی و در دل بحران لاعلاح اقتصادی و سیاسی و بر بستر اعتصابات سراسری و گسترده در مراکز کلیدی و اعتراضات وسیع و لاینقطع کارگران به بیکار سازیها و عدم پرداخت حقوق معوقه و تقابل با یورش رژیم به هر نوع تشکل کارگری، در مقابل حکومت اسلامی، دولت و سیستم سرکوب و استثمارگر سرمایه داری ایستاده اند. در یک کلام شلاق زدن بر بدن کارگر تقابل و رویا رویی طبقاتی است. تقابل دو نیروی طبقاتی از یک طرف حکومت اسلامی نماینده و حراست کننده منافع سرمایه داران و دولت و در جبهه مقابل آنها کارگران که برای رهایی از دست حکومت هار اسلامی هر روزه در اعتصاب و نبرد طبقاتی قرار گرفته اند.
تهدید و ارعاب، دستگیری و شلاق سیاست کپک زده قوه قضائیه و ناکام جمهوری اسلامی علیه فعالین مدنی، فعالین جنبش آزادی زن، کارگری و مدافعین حقوق کودک، فعالین صنفی و معلمان است. به قدمت حاکمیت سیاه این نظام جنایتکار این سیاستها با ابزار سرکوب اعمال شده است.

جمهوری اسلامی وصله ناجوری بر تن جامعه در ایران است. مردم سیاست توحش شلاق را نمیپذیرند. مردم علیه دستگاه عهد عتیق و سیستم قضایی نظام اسلامی هستند.
علیه توحش شلاق باید ایستاد! همه جا در محلهای کار، در مدارس و دانشگاه ها، در کوچه و خیابان شعار “شلاق ممنوع” را همه گیر کنیم.
نابود باد حکومت اسلامی
نسان نودینیان
٢٩ نوامبر ٢٠٢٠

اینرا هم بخوانید

پیام ۴ زندانی سیاسی اعدام شده به مردم – نسان نودینیان

مندرج در ژورنال شماره ۶۳۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …