ضربات کاری و کشنده تری در راه است

جنایات اخیر حکومت اسلامی با اعدام رامین حسین پناهی، زانیار و لقمان مرادی و متعاقب آن موشک پرانی به مراکز اپوزسیون در کردستان عراق، ناشی از ضربات کوبنده ای است که نظام اسلامی از سوی جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی بر پیکرش وارد آمده است.
تلاش برای ایجاد مزاحمت برای مردم شهرهای کردستان در رابطه با اعتصاب عمومی روز چهارشنبه، میلیتاریزه کردن نوار مرزی و مجموعه اقدامات سرکوبگرانه دیگر رژیم اسلامی را باید در چهارچوب ضرباتی که طی چند ماه اخیر متحمل شده است ارزیابی کرد.
اعتراضات و تجمعات کوبنده ای که از دی ماه ۹۶ با قدرت تمام به میدان آمد و همچنان در خیابانها ادامه دارد، اولین ضرباتی بود که ستونهای نظام اسلامی را دچار لرزش شدید کرد. دختران خیابان انقلاب و جهانی شدن برسر چوب قرار گرفتن حجاب اجباری، صنعت مساجد و امام زاده ها را دچار وحشت کرد. کار تنها به اینجا ختم نشد بلکه از شروع دور تازه اعتصابات گسترده کامیونداران در سراسر کشور گرفته تا تجمعات هر روزه مالباختگانی که دار و ندارشان توسط بانکها و مفتخوران اسلامی حاکم غارت شده است و با جسارت هر چه تمام تر برای بیرون کشیدن حقشان از حلقوم مفتخوران به میدان آمدند، بخش دیگری از میدان نبرد برای وارد آوردن ضربات سنگین بر پیکر این پدیده متعفن، شوم و ننگین است.
در شهرهای کردستان اعتصاب عمومی در حمایت از کولبرانی که جنایتکاران حکومت اسلامی هر روز تعدادی از آنان را بقتل میرسانند، صحنه پرشور دیگری از وارد کردن این ضربات بر پیکر نظام مستاصل و درمانده اسلامی بود. باز هم در شهرهای کردستان بویژه مریوان و سنندج برگ سرخ دیگری در کارنامه مبارزات سرخ و پر افتخار آنان علیه حاکمیت سیاه اسلامی و در حمایت از فعالین محیط زیست به ثبت رسید.
با خاک یکسان کردن مرکز جاسوسی جانیان اسلامی در بصره توسط مردم خشمگین و به آتش کشیدن تصاویر از گور برخاسته هایشان و له کردن هر آنچه که به حکومت اسلامی تعلق دارد، جبهه دیگری از این نبرد برای کوبیدن ضربات کاری تر بر دستگاه زنگ زده حکومت اسلامی بود.
اینها فقط گوشه هایی از تعرض جانانه مردم و کوبیدن ضربات کاری بر پیکر نظام در حال سقوط اسلامی است.
اعتصاب عمومی مردم شهرهای کردستان در پاسخ به توحش روزهای اخیرحکومت اسلامی و حمایت و اعلام همبستگی سراسری مردم از این اعتصاب، کاربدستان و باندهای دزد و قاتلان اسلامی را دچار سرگیجه کرده است. حاکمان اسلامی خودشان بخوبی بو کشیده اند که درست در لبه پرتگاه قرار گرفته اند. اما باید این را بخوبی دریابند که با اوج گرفتن و گسترش هر چه بیشتر خیزش میلیونی مردم که از دیماه ۹۶ قد راست کرده است و ذره ای کوتاه نخواهد آمد، با اعتراضات سازمانیافته و اعتصابات سراسری، ضربات کوبنده و کشنده تری برای پایان دادن به جهنمی که مهیا کرده اند در راه است.
۲۰ شهریور ۹۷
۱۱ سپتامبر ۲۰۱۸

اینرا هم بخوانید

راه حل سقز علیه تهاجم شیمیایی- عبدل گلپریان

روز یکشنبه ۲۰ فروردین دست‌کم شش مدرسه دخترانه در شهر سقز به‌طور هم‌زمان هدف حملات …