غلط کردید بر سند رسمی جنایت خود، ‌مهر محرمانه زدید

مکالمه خلبان پرواز هواپیمایی “آسمان” با برج مراقبت فرودگاه و اعلام مشاهده پرتاب دو موشک به هواپیمای مسافربری پرواز ۷۵۲ اوکراین، سند دیگری است از جنایت عامدانه و سازمانیافته بالاترین رده مسئولان جمهوری اسلامی، فرماندهان سپاه پاسداران و شخص خامنه ای رهبر حکومت و فرمانده کل نیروهای مسلح. جمهوری اسلامی مهر محرمانه بر این سند زده و به دولت اوکراین گفته است که حق علنی کردن آنرا نداشته است. این جنایت چنان آشکار و دروغگویی مقامات حکومت چنان بیشرمانه است که با حمله به دولت اوکراین نمی توان آنرا توجیه و پرده پوشی کرد. بعد از علنی شدن مکالمه خلبان پرواز آسمان با برج مراقبت، رئیس کمیسیون عمران مجلس اسلامی هم گفته است: “یک هواپیمای قطری هم که در نزدیکی محل حادثه در حال عبور بوده اظهاراتی مشابه را با برج مراقبت تبادل کرده است.”

اقدامات ناشیانه قاتلان مردم، از سه روز دروغ گویی و تحویل ندادن جعبه سیاه و سپس محرمانه کردن سند جنایت، بخشی از سناریوی کثیف پاکسازی آثار جرم و جنایت است اما هرچه بیشتر تلاش میکنند بیشتر در لجن و در درماندگی فرو میروند و به خشم و نفرت بیشتری از کل این دم و دستگاه قتل و جنایت و کثافت اسلامی دامن میزنند.

پس از این جنایت مهیب و دروغ گویی نقشه‌مند سران مختلف حکومت، افکار عمومی جهانی و وجدان‌های آگاه و بیدار جهان، هیولای حکومت اسلامی و ظرفیت‌های فوق جنایی آن را بهتر از هر وقت شناخته است و سازش دول غربی با جمهوری اسلامی را دشوارتر کرده است. اکنون خانواده های جانباختگان و کل مردم ایران خواهان کشاندن خامنه ای و سایر سران حکومت به یک دادگاه بین المللی و بازجویی و محاکمه آنها هستند.

حزب کمونیست کارگری ضمن همدردی عمیق با خانواده های داغدار، همه آنها و همه مردم خشمگین از جنایات بیشمار حکومت اسلامی را فرامیخواند تا با خواست محاکمه کلیه دست اندرکاران رژیم، فشار بر روی دول غربی برای محکومیت حکومت اسلامی و کشاندن سران حکومت به یک دادگاه بین المللی را بیشتر کنند. جمهوری اسلامی با این جنایت گور خود را کنده است. نباید امانش داد.

خامنه ای، روحانی، سران سپاه و سایر مقامات حکومت باید دادگاهی شوند
جمهوری اسلامی نابود باید گردد

حزب کمونیست کارگری ایران
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ – ۴ فوریه ۲۰۲۰

اینرا هم بخوانید

ضرغام اسدی: در مورد حمله پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل