ما سالهاست علیه داوود نظیری زاده ها مبارزه میکنیم

در دفاع از کاظم موسوی و ضرورت دادن پاسخی محکم به نظیری زاده و عوامل حکومت اسلامی !
داوود نظیری زاده یکی از مسئولین و چهره های مهم فدراسیون جمعیت های شیعی در آلمان است. سازمانی که یک سرش به خامنه ای و حکومت اسلامی وصل است و سر دیگرش به مقامات دولت آلمان و با پولهای اتحادیه اروپا و دولت آلمان و پولهای دزدیده شده از سفره مردم ایران، تروریست پروری میکند.
اولین بار داوود نظیری زاده را در نمایشگاه کتاب فرانکفورت دیدم، وقتی که ما در داخل غرفه حکومت اسلامی به همراه تعداد زیادی از دوستان سوریه ای در مورد جنایات حکومت اسلامی در سوریه و ایران افشاگری میکردیم، نظیری زاده با صدای بلند گفت< این مینا احدی است او کمونیست است و شروع به فیلمبرداری کرد ، تو گویی اینجا ایران است و میتواند با این تشبثات معترضین را بترساند. در همانجا به سیامک زارع از کادرهای حزب کمونیست کارگری که فیلمبرداری میکرد حمله کرد و بعد از یک درگیری و اینکه او و اراذل و اوباش حکومتی را سر جای خود نشاندیم پلیس آمد . قسمتی از اطلاعیه ما در آنزمان اینست.
در غرفه جمهوري اسلامي در نمايشگاه بين المللي کتاب
روز شنبه ۱۲ اکتبر تعدادي از فعالين حزب کمونیست کارگری به همراه نمايندگاني از اپوزيسيون حکومت سوريه وارد غرفه جمهوري اسلامي در نمايشگاه بين المللي کتاب در فرانکفورت شده و عليه حکومت اسلامي و جنايات اين حکومت در ايران و در سوريه اعتراض کردند.
در این حرکت اعتراضی در حالیکه مزدوران وزارت ارشاد دست و پای خود را گم کرده بودند، ابتدا مينا احدي به زبان فارسي سخنراني کرد و گفت اينجا در غرفه حکومتي هستيم که در ايران جنايت ميکند٬ اعدام ميکند و دهانها را مي دوزد، کتاب میسوزاند و نویسندگان را ترور میکند٬ حکومتي که در سوريه هم به کمک بشار اسد و حزب الله دستش به خون مردم آلوده است. ما به همراه اپوزيسيون مترقي بشار اسد اينجا هستيم و عليه اين جانيان اعتراض ميکنيم. سپس محمد امين کمانگر در يک سخنراني پر هيجان به جنايات حکومت اسلامي اشاره کرد و گفت همه کسانی که از سوي جمهوري اسلامي ايران اينجا آمده اند دستشان به خون مردم ايران آلوده است٬ جنايتکاراني هستند که با قتل و شکنجه و تحميل بي حقوقی مردم زنده هستند٬ او گفت ما به همراه مخالفين بشار اسد اينجا هستيم تا به جنايات حکومت اسلامي در ايران و در سوريه و در همه جا اعتراض کنيم.
سپس خانم وفا جلال از سوي اپوزيسيون سوريه اي که نهادی دمکراتيک سوريه اي آلماني براي کمکهاي پزشکي و پناهندگي به سوريه اي ها هستند٬ در اين غرفه سخنراني کرد. او گفت ۱۵۰ هزار نفر در سوريه به دست حکومت بشار اسد به قتل رسيده اند که دست رژيم اسلامي بطور مستقيم در اين قتلها بوده و دستان شما به خون هزاران نفر از مردم سويه آلوده هست. من اينجا آمده ام وپاسخ ميخواهم کسي از شما حاضر است بيايد و در مقابل ما از اين جنايات دفاع کند؟ او گفت ما کمک های این حکومت به بشار اسد و جنايات حکومت اسلامي در سوریه را بشدت محکوم ميکنيم.
مردمی که شاهد این صحنه ها بودند بتدریج در مقابل غرفه جمهوری اسلامی تجمع کردند و مزدوران حکومت يا از مقابل اين جمعيت ميگريختند يا سر خود را پايين انداخته و دم نميزدند. اين حرکت اعتراضي حدود نيم ساعت ادامه داشت و سپس مسئولين نمايشگاه ضمن تائید اعتراض ما، به دليل اينکه این سر و صداها مانع برگزاري يک برنامه اعطای جايزه به نويسنده برزيلي در نزديکي این غرفه ميشد از ما خواستند که ادامه اعتراضمان را به چند ساعت بعد موکول کنیم. اعتراض کنندگان در حال خروج از غرفه جمهوري اسلامي بودند که يکي از مزدوران با صداي بلند گفت اين مينا احدي است، او کمونيست است … و مينا احدي برگشت و در پاسح گفت بله من مينا احدي هستم همان کسي که از زندانهاي شما محکومين به اعدام را از دستتان بيرون ميکشد، همان کسي که سنگسار را بر سر حکومت اسلامي خراب کرد، همان کسي که رژيم از فعالیت هایش آرام ندارد و مزدور حکومت گفت مي دانيد که تحت نظر ما هستيد! مينا احدي پاسخ داد شما هم تحت نظر ما هستيد بهمين دليل اينجا غرفه را بر سرتان خراب ميکنيم. در اين اثنا پليس آمد و به يکي از مزدوران رژيم که سر و صدا ميکرد گفت مرز خودتان را بدانيد، ساکت باشيد .
اين حرکت اعتراضي در داخل غرفه جمهوري اسلامي يک تودهني محکم به مزدوران رژيمي است که سی و پنج سال علیه مردم ایران جنایت کرده است، علیه رژیمی است که مستقیما در سوریه کشتار میکند و دستش به خون مردم این کشور آلوده است.
فعالین حزب کمونیست کارگری، فعالین کمیته بین المللی علیه اعدام و ایران سولیداریتی چهار روز است با برپائی یک غرفه بزرگ در داخل نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت و یک چادر بزرک اطلاع رسانی در محوطه اي که روبروي غرفه جمهوري اسلامي است٬ مشغول افشاگری علیه حکومتی هستند که در ایران ساده ترین آزادی بیان و عقیده را سرکوب میکند، نویسندگان مخالف را میگیرد و شکنجه میکند و اینجا کتابهای اسلامی اش را عرضه میکند. هزاران نفر در طول این چهار روز کنار غرفه و میز ما حضور یافته و با سازماندهندگان آن بحث و گفتگو کرده اند. عکس هائی که سرکوب مردم را در ایران نشان میدهد، عکس کارگران زنداني و فعالين دانشجويي که به دليل دفاع از حقوق کارگران و دانشجويان در زندان هستند٬ عکس سکینه محمدی که به سنگسار محکوم شده بود و همچنان در زندان است و عکس هائی از بیحقوقی زن و زندانیان سیاسی و اعدام ها در این غرفه و چادراطلاع رسانی و همینطور پوستری از روحانی و خامنه ای که کارنامه جنایات آنها را بیان میکند توجه وسیعی را به خود جلب کرده است. فردا یکشنبه آخرین روز برگزاری این نمایشگاه است و اعتراض ما همچنان ادامه دارد. از مخالفین جمهوری اسلامی دعوت میکنیم به این محل بیایند و صف اعتراض علیه جمهوری اسلامی را گسترده تر کنند.
///////////////////////////
فدراسیون جمعیت های شیعی در آلمان البته یکبار دیگر طعم شکست را از ما چشیده است وقتی که قرار بود سال گذشته با بودجه ٨ هزار یورویی وزارت زنان کنفرانسی برای تروریستهای اسلامی برگزار کنند، نامه سرگشاده من به خانم بارلی وزیر زنان و اعتراضات باعث شد که بودجه را پس بگیرند و کنفرانس ملغی شود.
https://www.emma.de/art…/offener-brief-von-mina-ahadi-334673

https://hpd.de/…/offener-brief-staat-muss-zusammenarbeit-is…
/////////////
اکنون برای دفاع از کاظم موسوی تعداد زیادی از فعالین تشکلهای دانشجویی در آلمان و شخصیتهای آلمانی نامه ای را امضا کرده اند که منهم آن نامه را امضا کرده ام. اما فراتر از نامه باید ما وارد این جبهه نبرد شویم و حکومت اسلامی و وابستگان جنایتکار این حکومت را در آلمان به شکست بکشانیم. من از همه شما دعوت میکنیم در این نبرد مهم همراه ما باشید.
http://welcome.blogsport.de/…/solidaritaet-mit-kazem-mouss…/

https://www.facebook.com/IranianAmericanForum/videos/2067231796652393/UzpfSTYzNDYyNTc2MToxMDE1NjYzMjI0NjU0NTc2Mg/

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …