ما سلبی هستیم، گورتان را گم کنید!

“رئیس پلیس تهران بزرگ مردادماه سال جاری اعلام کرده بود که رویکرد پلیس در اجرای طرح «گشت ارشاد»، «سلبی و قهرآمیز» نخواهد بود و اساس کار این نیرو در برخورد با «ناهنجاری»، «ایجابی» است.” 
رئیس پلیس تهران میگوید ، ایجابی شده ایم و من میگویم شما را زنان قهرمان و نترس و شجاع در ایران وادار کردند، ایجابی شوید و چماق و زندان و شلاق و وقاحت اسلامی اتان را در پستوهای ادارات سرکوبگرتان قایم کنید، شما وادار به عقب نشینی شدید. این جناب و دم و دستگاه جهنمی اش همانهایی هستند که زنان ” بدحجاب ” را خونین و مالین میکردند، همان هایی هستند که بی احترامی میکردند، میزدند و دستگیر میکردند و با گرفتن پول و وثیقه و .. دستگیرشدگان را آزاد میکردند، اینها اکنون در روز روشن و با صدای بلند میگویند غلط کردیم!
غلط کردم گفتن های روسای ناجا و خزیدن اینها به فاز ایجابی ، نتیجه مبارزات میلیونها زن آزاده در ایران است، نه فقط در عرضه مقابله با حجاب بلکه در همه زمینه ها !
جمهوری اسلامی ایران گفت زن نیمه انسان است، مرکز فساد و موجودی شیطانی است، گفت میتوان به زن امر و نهی کرد، میتوان به او تجاوز قانونی کرد، وادار به ازدواجش کرد و اگر دست از پا خطا کند میتوان سنگسارش کرد. این دستور قران و پیغمبرشان بود که بسیار کارساز بود برای ترساندن و پس راندن زنان و مردم در ایران بعد از یک انقلاب بزرگ علیه حکومت پهلوی، بیش از سه دهه زدند و کشتند و زندانی کردند و شلاق زدند، اما قدم به قدم در آن جامعه مبارزه شد، ذره ذره آنها را وادار به عقب نشینی کردیم و اکنون خودشان میگویند، جرات نداریم دست روی زن بلند کنیم سلبی نیستیم ایجابی شده ایم. بر پیشانی تمام این عقبگرد و ارتجاع در ایران مهر شکست زده شد. زنان در بدترین شرایط و با تسلط قوانین و فرهنگ عقب مانده اسلامی و مردسالارانه ، گفتند انسانیم و از حرمت خود و انسانیت خود ، دفاع کرده و فرهنگ و اخلاقیات و رابطه دیگری را با خودشان را در آن جامعه دامن زدند. اکنون همه در ایران میگویند، موقعیت زنان در خانه و مدرسه و دانشگاه بسیار با آنچه حکومت میخواست متفاوت است .
این موقعیت بهتر را با فداکاریها و رزمندگیها و کوتاه نیامدن های هزاران و هزاران نفر به دست آورده ایم. این دستاورد برگشت ناپذیر است. این بخشی از فرهنگ آن جامعه شد که زن و مرد انسان اند وباید برابر باید باشند. به زن نمیتوان بی حرمتی کرد، نمیتوان او را وادار به ازدواج کرد و نمیتوان او را در خانه حبس کرد و حقوق انسانی اش را به گروگان گرفت.
اکنون روسای ناجا و سران حکومت اسلامی میگویند سلبی نیستیم و ما پاسخ امان اینست ما سلبی هستیم، شما را نمیخواهیم بروید گورتان را گم کنید!

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …