مجازات سنگین علیه اسماعیل بخشی و حامیان هفت تپه از وحشت حکومت است

بالاخره حکومت اسلامی مجازات اسماعیل بخشی و حامیان کارگران هفت تپه را اعلام کرد. یک مشت جنایتکار و دزد و چپاولگر بعنوان قاضی و دادگاه نشسته اند و اعداد سالهای زندان برای کارگران و فعالین اجتماعی را با یک چرخش قلم افزایش میدهند و خیال میکنند میتوانند حکومتشان را از انقلاب و سرنگونی نجات دهند. امروز شنبه ۱۶ شهریور اسماعیل بخشی رهبر محبوب کارگران هفت تپه و دیگر بازداشت‌ شدگان پرونده هفت تپه و نشریه گام جهت ابلاغ حکم  به بیدادگاه اسلامی منتقل شدند و احکام زیر به آنها ابلاغ شد:

اسماعیل بخشی نماینده کارگران  هفت‌تپه: ۱۴ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق، سپیده قلیان: حامی کارگران هفت تپه و کسی که در اعتراض به زندان و شکنجه کنار بخشی ایستاد، ۱۹ سال و ۶ ماه زندان، امیرحسین محمدی فردسر دبیر نشریه گام و عسل محمدی ساناز الله یاری و امیر امیر قلی سه همکار دیگر این نشریه:  ۱۸ سال زندان، محمد خنیفر کارگر هفت تپه: ۶ سال زندان.

گناه این زندانیان اعتراض به دزدی از حقوق کارگران است. گناهشان دفاع از ابتدایی ترین و بدیهی ترین حقوق کارگران است. آن کله خشکهایی که با احکام سنگین وشنیع زندان و شلاق کارگران و فعالین اجتماعی را به زندانهای طویل المدت محکوم میکنند و تصور میکنند که از این طریق میتوانند حکومتشان را نجات دهند خیلی زود متوجه خواهند شد که اشتباه مهلکی میکنند. همه دیکتاتورها در آستانه سرنگونی آخرین زورشان را میزنند و پرونده دست اندرکارانش را در پیشگاه مردم سنگین تر میکنند. اسماعیل بخشی یک فرد نیست. یک جنبش است. او صدای جنبش شورایی و طبقه کارگر است. او در قلب همه کارگران و مردم جای دارد. با احکام سنگین زندان طبقه کارگر نه فقط ساکت نمیشود بلکه مصمم تر از قبل برای خلاصی از شر حکومت ارتجاع سرمایه داران به پیش میرود. سپیده قلیان و دیگر حامیان هفت تپه نیز در قلب مردم جای دارند و جمهوری اسلامی و قضات مرتجع و سفیه آن میدانند که با این احکام کار بجایی نخواهند برد. اما زورشان را میزنند و با تعفن پراکنی نفرت و انزجار عمومی را شدت می بخشند.

حزب کمونیست کارگری همه کارگران و مردم شریف را به اعتراض به هر شکل ممکن به این احکام وحشیانه فرا میخواند. با اعتراض، با اعتصاب با خبر رسانی، با  گسترش مبارزات، با پژواک صدای جنبش شورایی و به هر شکل ممکن باید جانیان حاکم را زیر فشار قرار دهیم. میتوانیم در زندان ها را باز کنیم. میتوانیم کاری کنیم که قضات و دست اندرکاران حکومت کثیف اسلامی سرمایه داران، از کرده خویش پشیمان شوند.

زنده باد اسماعیل بخشی!

زنده آزادی، برابری حکومت کارگری!

حزب کمونیست کارگری ایران۱٦ شهریور ٩٨

اینرا هم بخوانید

ضرغام اسدی: در مورد حمله پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل