مرگ بر طالبان چه در کابل چه تهران- زدوبند و معامله با طالبان تروریست ممنوع است!

همراه با برگزاری جلسه معامله دولتهای غربی با طالبان در اسلو نروژ موج اعتراضی گسترده‌ای از داخل و خارج افغانستان علیه به‌رسمیت شناختن و مهر تائید زدن بر دولت تروریست و ضد زن طالبان شکل گرفته است!


حقیقت این است که دول اروپای تحت فشار افکارعمومی و قوانین مدنی خودشان به سادگی قادر به رسمیت شناسی دولت تروریستهای طالب نیستند. کنفرانس اسلو قرار است طالبان را که بجز کشتار و عملیات انتحاری و سنگسار کارنامه و درک و فهم بیشتری از ارتباطشان با جامعه ندارند را به اصطلاح دمکراتیک کنند و منافع سرمایه‌داری غرب در افغانستان در بسته‌بندی مقولات عوامفریبانه‌ای چون، ساختن دولت ”فرا جناحی!” و دادن حق به زنان در چهارچوب قوانین شریعتی که برمبنایش ۲۰ سال جنایت و زن‌کشی کرده‌اند عرضه کنند!
بی دلیل نیست که خانم “آنیکن هویتفلد” وزیر خارجه نروژ ”هم به نعل میزند و هم به میخ” و میگوید که این جلسه را به معنی به رسمیت شناسی طالبان نمیداند اما بلافاصله اضافه میکند که: “جامعه جهانی ناگزیر است با نیرویی که افغانستان را در دست دارد گفتگو کند.”


اعتراضات از کابل تا اسلو علیه این تبانی و زدو بند شرم‌آوری ایست که آوارش برسر جامعه و بخصوص زنان در افغانستان خراب شده است.
خیابانهای کابل روزی نیست که زیر پای فریاد اعتراضی زنان شجاع به لرزه در نیاید، امروز زنان معترض در کابل با فرستادن ویدیو هایی اعلام کردند که “خانمها محبوبه سراج و ژینکه کروخیر” را بعنوان نماینده زنان و جامعه مدنی در این نشست برسمیت نمی‌شناسند.


اعتراض در مقابل هتل Soria Moria محل مذاکرات در اسلو، تظاهرات در مقابل وزارت خارجه نروژ در اسلو و در دیگر شهرهای اروپا مثل لندن و غیره تنها تداوم حرکت اعتراضی در داخل افغانستان ومبارزه زنان آزادیخواه و برابری طلب این لیدرهای جنبش آزادیخواهانه در این کشور است،


حزب کمونیست کارگری ایران مبارزه برابری طلبانه و آزادیخواهانه در افغانستان، ایران، عراق و لبنان را یک مبارزه در چند جبهه میداند و قویا از این مبارزات حمایت میکند.
تکلیف طالبان را در افغانستان باید روشن کرد و نه در زدوبند و معاملاتی که تاکنون شیرازه جامعه مدنی در افغانستان را پاره کرده و از “کشته پشته” ساخته است!


نمایندگان جامعه مدنی افغانستان زنانی هستند که در زندان طالبان هستند! زنانی که در خیابانهای کابل و هرات خواست سرنگونی طالبان و جارو کردن تمام مافیاهای قتل و کشتار اسلامی و قاچاقچیان مواد مخدر از سر راه بشریت هستند!

مرگ بر طالبان چه در کابل چه تهران !
زندباد همبستگی مبارزاتیمان!
سرنگون باد رژیم سیاه طالبان!

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری
۲۴ ژانویه ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

بیانیه ۶۱ وکیل: طرح نور پلیس خلاف قانون و آزادی‌های عمومی است

۶۱ وکیل دادگستری با صدور بیانیه‌ای با انتقاد شدید از آغاز به کار مجدد گشت‌های …