نامه سرگشاده مینا احدی به همه احزاب و شخصیتهای سیاسی ایرانی و سازمانهای مخالف اعدام!

امروز همه باید متحدانه بپا خیزیم و نگذاریم حکم اعدام سه فعال سیاسی اجرا شود.

دوستان گرامی!

همانگونه که اطلاع یافتید، جمهوری اسلامی ایران از خانواده زانیار و لقمان مرادی که سالها است حکومت آنها را به گروگان گرفته و علیه هر دو حکم اعدام صادر کرده، خواسته است آخرین ملاقات را با این دو زندانی سیاسی انجام دهند. ما همچنین قبلا به همه اطلاع دادیم که حکومت اسلامی این روزها قصد اجرای حکم اعدام رامین حسین پناهی را دارد و با تماسی که ما با خانواده های این زندانیان داشتیم، همه نگران اجرای حکم اعدام عزیزان خود در همین جمعه و یا فردا شنبه در زندان رجایی شهر هستند.

شما همه میدانید که اعدام همواره یک حربه حکومت اسلامی برای ساکت کردن مردم بوده و در این مورد یعنی اعدام سه فعال سیاسی از کردستان (زانیار و لقمان مرادی و رامین حسین پناهی) حکومت اسلامی میخواهد از این طریق آتش اعتراضات علیه خود را ساکت کند.

مبارزه علیه اعدام ، نه فقط یک مبارزه در دفاع از حق حیات و علیه قتل عمد دولتها است، بلکه در عین حال مبارزه ای است برای مقابله با فضای رعب و وحشتی که جمهوری اسلامی میخواهد آنرا در جامعه گسترش بدهد.

من بعنوان یکی از فعالین علیه اعدام که در کمپین نجات زانیار  ولقمان مرادی و همچنین کمپین نجات رامین حسین پناهی در کنار و همراه خانواده های آنها بوده ام، از شما از همه احزاب سیاسی در ایران و احزاب در کردستان و همچنین شخصیت های سیاسی و سازمانهای مخالف اعدام دعوت میکنم، برای مقابله با اجرای حکم اعدام این سه فعال سیاسی هر کاری میتوانید انجام بدهید. حکم اعدام این سه فعال سیاسی را محکوم کنید. متحدانه به میدان بیایید تا مانع اجرای این جنایت بشویم.

وقت تنگ است و باید فوری کاری کرد. فراخوان من به همه شما اینست که بهر طریق ممکن و علنی این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرده و متحدانه بپا خیزید. اقدام همه ما باید چنان قوی و صدای ما علیه اعدام چنان رسا باشد، اگر جمهوری اسلامی دست به چنین اقدام جنایتکارانه ای زد بداند به با کاشتن باد طوفان درو خواهد کرد.

مینا احدی

٧ سپتامبر ٢٠١٨ ، ١٥ شهریور ١٣٩٧

Minaahadi26@gmail.com

00491775692413

اینرا هم بخوانید

ضرغام اسدی: در مورد حمله پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل