نماینده پارلمان آلمان: موضوع شاهرودی ابدا تمام شده نیست، دولت باید پاسخ دهد! 

سون کریستین کیندله رسما از دولت آلمان میپرسد، چرا اجازه دادید، شاهرودی بیاید و چرا خودتان علیه وی به اتهام جنایت علیه بشریت اقامه دعوا نکردید!

در حالیکه شاهرودی و حکومت اسلامی، با وقاحت و بیشرمی ، در مورد سفر او به آلمان دروغ پردازی میکنند و علت فرار او از آلمان را میخواهند به اصطلاح پرده پوشی کنند، در آلمان هم از نظر حقوقی و قانونی شکایات پیگیری میشود و هم نمایندگان پارلمان خواهان بررسی دقیق ماجرا هستند. از جمله سون کریستین کیندله نماینده ٣٢ ساله پارلمان از حزب سبز یک سوال رسمی از دولت مطرح کرده است.
روزنامه بیلد گزارش داد که متن این نامه در اختیار این روزنامه است.
کیندلر میپرسد، سوالات فراوانی هنوز باز است چه کسی در دولت مطلع بود که این جلاد به آلمان می آید چه کسی برای ویزا مطلع بود و اجازه ورود به کسی همچون شاهرودی را داد که اتهام جنایت علیه بشریت در مورد او مطرح شده است، آیا وزیر امور خارجه زیگمار گابریل از این واقعه مطلع بود، چرا دولت آلمان خود بر اساس قانون حقوق انسانی خلقها از شاهرودی بدلیل جنایت علیه بشریت شکایت نکرد.
این نماینده پارلمان به خبرنگار بیلد میگوید:
موضوع شاهرودی ابدا تمام شده نیست این ماجرا باید بدقت بررسی و ارزیابی شود.

شاهرودی در ایران کنفرانس مطبوعاتی گرفته و از دولت و پلیس آلمان تشکر میکند و ماجرا را فیصله یافته تلقی میکند. او فکر میکند آلمان همانند ایران است که ببرند و بدوزند و دروغ سرهم کنند و کارشان را ادامه دهند.
علیرغم همکاری دولت و پلیس آلمان با قاتلین مردم ایران، در اینجا آزادی عقیده و بیان هست و رسانه ها و مردم از دولت میپرسند اینجا چه خبر است. دولت آلمان اکنون در مقابل سوال یک نماینده و همچنین اعتراض هزاران نفر بدلیل مماشات با حکومت اسلامی و فراری دادن شاهرودی است.
کمپین دستگیری و محاکمه شاهرودی از شما معترضین دعوت میکند به دولت آلمان اعتراض کنید و خواهان پاسخ گویی دولت شوید. کمپین دستگیری و محاکمه شاهرودی در آلمان، در کنار همه معترضین خواهان پاسخ رسمی دولت و وزیر امور خارجه آلمان در این موارد هست!
مینا احدی

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …