همراه هم- مریم فرهادی

روز های ۲۹،۲۸،۲۷و ۳۰ آذر روز های اعتصابات و اعتراضات جمعی مردم برای آزادی و علیه حکم اعدام و محاربه بازداشت شدگان از بین معترضین و مشتی محکم از جانب انقلاب بر دهان جمهوری اسلامی ایران است که از همان شروع امروز ۲۷ اذر بسیار باشکوه آغاز شده است .

امروز ۲۷ آذر جمعی از دانشجویان دانشگاه چمران اهواز برای گرامی داشت و یادبود دنیا فرهادی که بدست جمهوری اسلامی به قتل رسید دور هم جمع شدندو همچنین دانشجویان پزشکی دانشگاه شیراز در حمایت از محمد احمدوند دانشجوی بازداشتی این دانشگاه که حکم اعدام به او داده شده و سایر بازداشت شدگان تجمع کردند و خواستار آزادی و لغو حکم آن ها شدند .

از سوی دیگر جمعی از بازیگران به همراه پدر ترانه علیدوستی برای آزادی ترانه ی ایران که برای پیوستن و حمایت از مردم معترض دستگیر شده است جلو درب زندان اوین جمع شدند منیژه حکمت در توییتی با انتشار عکسی از ترانه علیدوستی خواهان آزادی او شد .

این روز نباید دست روی دست گذاشت و باید به این مردم پیوست .

از بین ده ها و یا صد ها نفر که در صف اعدام هستند خیلی ها حکم اعدامشان در دست هایشان است و راهی سلول های انفرادی شده اند ولی این روز های اخر آذر ما برای آزادیشان هم در خیابان ها ‌ و هم در صفحات مجازی و اعتصابات پیش رو هر اقدامی میکنیم .

در کنار ما زندانیان هم بعد از شنیدن حکم هم بند هایشان از بردن آن ها به سلول های انفرادی و حتی ورود ماموران به بند ها جلوگیری میکنند و شعار های انقلابی سر میدهند و با برخورد خشونت آمیز ماموران و تیر اندازی به سمتشان مواجه میشوند ولی باز هم دست روی دست نمیگذارند .نباید بیگناهی بر سر دار شود یا در خیابان ها به گلوله ای کشته شود این ۴۰ سال سیاهی که بر ایران گذشت باید تمام شود .

این روز های پایانی آذر ماه ۱۴۰۱ میتواند مهر پیروزی انقلاب باشد .ما حواسمان پرت یلدا نمیشود یلدای ما حدود ۴۰ روزی است که در توسط همین کفتار ها کشته شده و زیر خاک است .

ما حواسمان جمع جمع است به این که ایران دیگر جای این شیاطین نیست .

همه ی ایرانیان از سراسر دنیا چشم امید به شجاعت و غیرت جوانان حاضر در ایران دارند تا این کفتار های کثیف را از میدان به در کنند .

چشم امید به این اعتصابات دارند تا دولت را از پای در آورد .

چشم امید دارند تا دیگر اعدام و قتل جوانی را نبینند .

امید هست ،امید همه ی ما زنده است .

اینرا هم بخوانید

ضرغام اسدی: در مورد حمله پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل