پاسخ مینا احدی به سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

تاریخ مصرف انشاهای تکراری تمام شده، مشق جدید بنویسید!

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در عکس العمل به بیانیه ٤٧ کشور جهان که متحدانه حکومت اسلامی ایران را محکوم کرده و با لحن شدیدی خواهان متوقف کردن اعدامها، آزادی زندانیان سیاسی و بررسی جنایات این حکومت در آبان ماه ١٣٨٨ و .. شده اند، امروز پنج ماه مهر ماه ١٣٩٩ گفت این بیانیه

«فاقد ارزش و اعتبار»است.

نخیر جناب این بیانیه نشان میدهد که فشار و افشاگری و مبارزه و مقاومت مردم دادخواه، فعالین مدافع حقوق انسانی و اپوزیسیون حکومت اسلامی موثر بوده و ٤٧ کشور دنیا، با هم یک بیانیه نوشته اند و در مقابل شما و حکومت انسان کش اسلامی صف بسته اند این واقعه بسیار مهم است.

جناب خطیب زاده می فرماید : ٤٧” کشور از ساز و کارهای حقوق بشری سو استفاده میکنند و در امور داخلی ایران دخالت میکنند”. وقاحت در این حکومت و مسئولین آن، حد و مرز ندارد، حکومتی که در عراق، در افغانستان، در سوریه و یمن و فلسطین و لبنان و در همه جا با لشکر کشی و نیرو فرستادن، با سازمان دادن گروههای وحشت و ترور وابسته به خودش با صرف میلیاردها دلار بودجه مردم ایران، دخالتی دائمی کرده و حتی در جنگهای داخلی در آن کشورها حضور داشته و فعالین مدافع حقوق انسانی را ترور میکند و همه جا هست، حکومتی که در همین غرب و در کشورهایی که او را محکوم کرده اند گروههای تروریستی سازمان داده و با انجمن های اسلامی و مساجد و منابر خود، جای پایی در همین کشورها نیز باز کرده و تا همین امروز در همین کشورها نیز ترور کرده و انسانکشی راه انداخته، وقتی دولتهایی به ضرب و زور مردم مترقی به آدم کشی این حکومت، به اعدامهای گسترده و به شکنجه و جنایت علیه بشریت این حکومت اعتراض میکنند پشت شعار توخالی مسائل داخلی قائم شده و از استاندارد دو گانه حرف میزند. اینها مجددا روضه خوانی میکنند پس فلسطین چه میشود و چرا در مورد مشکلات مسلمانان در فلان جا و بهمان جا حرفی نمیزنید. پاسخ من به این جناب اینست که به جنایت و انسان کشی و بستن دهانها و سرکوب مردم در همه جا باید اعتراض کرد و اگر در فلسطین و جاهایی که شما در آنجا دخالت دارید به چیزی باید اعتراض شود، در عین حال اعتراض به دخالت سازمانهای تروریستی اسلامی در زندگی مردم فلسطین و تحمیل حجاب به زنان و بستن دهان مخالفین و اعدام بی خدایان و منتقدین اسلامیها در این مناطق است. اما چون الان حکومت شما در ردیف اول جنایتکارترین وقیح ترین و انسان کش ترین ها است و چون تاکنون توانسته اید اتفاقا به دلیل کمک و مماشات همین دولتها بکشید و پاسخگو نباشید، اول باید تکلیف شما را روشن کرد.

الان وقت آن است که انشاهای تازه بنویسید و بفهمید که دوران وراجی های تکراری در مقام سخنگوی حکومت آدمکشان دارد به پایان میرسد. پنبه را از گوش هایتان بیرون بیاورید! دنیا زیر فشار افکار عمومی دیگر نمیتواند با دستهای خونین شما بیعت کند و در کنار شما بایستد. اینرا ما به این دولتها تحمیل کرده ایم و این روند ادامه خواهد داشت تا روز سرنگونی شما و روزی که همه شما در دادگاههای مردمی محاکمه شوید. از جلاد و شکنجه گر تا سخنگوی فلان دستگاه کثیف حکومت اسلامی، از امام جمعه تا رئیس جمهور، از فرماندهان و همه عمله واکره سپاه پاسداران تا نویسندگان و گردانندگان ورق پاره های حکومتی ، از هر کس که با این دستگاه خون و جنایت همکاری کرده و خون مردم را مکیده، همه و همه دستتان خونین است و باید پاسخگو باشید. وعده ما دیدار در دادگاههای محاکمه همه شما . آن روز دیر نیست! .

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …