چهار زندانی سیاسی دیگر اعدام شدند.این جنایت نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند!

حکومت اسلامی آدمکشان، حکومتی که جز با سرکوب و اعدام توان حکومت ندارد، همزمان با اذان شوم صبح دوشنبه ۹ بهمن چهار زندانی سیاسی، محمد فرامرزی، وفا آذربار، محسن مظلوم و پژمان فاتحی را پس از ۱۹ مه شکنجه و اعتراف‌گیری اجباری اعدام کرد.

اعدام این چهار جوان ادامه جنگ جمهوری اسلامی با مردم بپاخاسته است. با سفاهت تصور میکنند با جنایت هرچه بیشتر میتوانند مردم را ساکت کنند و به حیات کثیفشان بیشتر ادامه دهند. اما این جنایات خشمی عمیقتر و بیشتر را در دل همه مردم میکارد. عزم مردم را برای سرنگونی جزمتر میکند و خشم و نفرت را در سرتاپای جامعه علیه جانیان حاکم بیشتر و بیشتر میکارد.

جنگی برای سرنگونی این حکومت در جامعه جریان دارد. جنگی علیه سرکوب و زندان و اعدام، علیه فقر و محرومیت اکثریت عظیم مردم، علیه فساد و دزدی حاکمان، علیه حجاب و بیحقوقی زنان و علیه کل نظامی که این جهنم را بر اکثریت جامعه حاکم کرده است. جنگی که حکومت را بحرانی‌تر و مستاصل‌تر کرده و مردم را متحدتر و متشکل‌تر ساخته است. جنگی که بویژه در سالهای اخیر با پیشروی زیادی علیه حکومت همراه بوده است.

در هفته‌های گذشته شاهد گسترش جنبش علیه اعدام در ایران و خارج کشور بوده‌ایم. این جنبش بسیار فراتر از مقابله با اعدام و ادامه انقلابی است که از شهریور سال قبل با شعار زن زندگی آزادی جامعه را وارد دوران تازه‌ای کرده است. این جنبش را باید با تمام قوا تقویت کرد، جنبشی که قادر است ماشین آدمکشی حکومت را فلج کند و بار دیگر خیزش انقلابی برای سرنگونی حکومت را شعله‌ور سازد.

حزب کمونیست کارگری صمیمانه به خانواده‌های این چهار جوان تسلیت میگوید و اعلام میکند که همراه با مردم انقلابی و دادخواه در داخل و خارج کشور، جنبش علیه اعدام را با قدرت بیشتری تقویت خواهد کرد. حزب کمونیست کارگری همه مردم انقلابی و معترض در داخل و خارج کشور، کلیه تشکل‌ها و فعالین سیاسی و اجتماعی، کارگران و معلمان، بازنشستگان، دانشجویان و زنان و جوانان آزاده، هنرمندان و نویسندگان و همه مردم معترض را  فرامیخواند تا با تمام قوا به میدان بیایند و جنبش علیه اعدام را هر چه بیشتر تقویت کنند. جنبشی که قادر است همراه با جنبش علیه حجاب، جنبش رو به گسترش کارگری و سایر جنبش‌‌های حق‌طلبانه مردم حکومت جنایتکار و مفلوک اسلامی را از پا درآورد و به کل بساط ظلم و جنایت و فقر و فساد و ارتجاع حاکم پایان دهد.

حزب کمونیست کارگری ایران

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴

اینرا هم بخوانید

بیانیه ۶۱ وکیل: طرح نور پلیس خلاف قانون و آزادی‌های عمومی است

۶۱ وکیل دادگستری با صدور بیانیه‌ای با انتقاد شدید از آغاز به کار مجدد گشت‌های …