کرونا و اراجیف وزیر بهداشت جمهوری اسلامی

در بیمارستان‌ها روزی نیست که چند تن از بیماران کرونایی پر پر نشوند. کادر بیمارستان شبانه روز از جان و دل خود مایه میگذرانند.

پرستاران ‌‌پرسنل بیمارستانها با انواع کمبودهای موجود در محل کار خود مواجه هستند و این موضوع بسیار مهم و حیاتی برمیگردد به بی کفایتی و بی مسئولیتی سران و مسئولین جمهوری اسلامی.
جمهوری اسلامی مایوس و ناامید از تفکرات ارتجاعی و قرون وسطائی‌خود در حالی مفتخوران و آخوندهای خود را روانه بیمارستان‌ها می‌کند که میداند روزهای آخر عمرش است.

همه اینها در حالی است که وزیر بهداشت می‌گوید که در مورد کنترل سفرهای نوروزی کسی به حرف ایشان گوش نداد!
حال سوال از ایشان این هست که آقای وزیر مردم با چه اعتمادی به حرف شما گوش دهند در حالی که شما علی خامنه ایی را «پدر» مردم ایران میدانید که حق دارد با سرنوشت میلیونها انسان بازی کند و ورود واکسنهای آمریکایی و انگلیسی کرونا را به ایران منع کند و این هم غوغا و بلوا هم ندارد!!!

آقای وزیر مردم خسته اند از دروغ‌ها و تناقض‌گویهای شما، از دولت و مسئولینی که نه تنها بفکر مردم و نیازهای مردم در این برهه از زمان حساس نیستند بلکه با پنهان کاری و عدم شفافیت
در مورد اعلام فوتی های کرونا و پرداخت هزینه های سرسام فرستادن جیره خواران خود به بیمارستانها کار پرسنل و کادر پزشکی را هم چند برابر کرده اند.
براستی که هر کدام از این آخوندها وارث بیماری کرونا و عامل انتقال آن بمردم بیگناه هستند.

بیماری کرونا ثابت کرد که با دعانویسی، خرافات، خواندن دعای صحیفه سجادیه، با هذیان و اراجیف و یاوه گویی و عربده کشی آخوند ها و روحانی و مسئولین و با عدم قرنطینه نمیتوان هرگز به جنگ کرونا رفت.

میدانید آقای وزیر با همان ممنوعیت واکسن کرونا توسط پدر بزرگوارتان چقدر از پرستاران و کادر بیمارستانها به کرونا مبتلا شده و جان عزیزشان را از دست داده اند؟ چه خانواده ها که بر اثر ممنوعیت واردات واکسن بی سرپرست شده اند؟
کادر درمانی شاکی هستند، از شما و دولت شما که هیچ توجهی به مطالبات آنها نمی‌کند. آنها با عدم پرداخت و کاهش حقوق، ناامنی شعلی، فرسودگی و خطر ابتلا به کرونا رویارو هستند.

چه کسی مسئول پاسخگویی به مطالبات و خواستهای این عزیزان است؟؟؟

حتما میدانید آقای وزیر که ایران تنها کشوری است که خرید واکسن معتبر برای مردمش ممنوع است غیر از دست اندارکاران، مسئولین و حامیان حکومت اسلامی!! و وزیر بهداشتش که شما باشی گرفته تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سخنان خود، در جایگاه مخالفان و مبارزان علم و دانش همیشه داد سخنها سر داده اند و طبق معمول تمام بی کفایتی و بی لیاقتی خود را به سمت مردم نشانه گرفته اند!

در جایی که دولت کارایی لازم را ندارد و جان مردم را فدای قدرت و سیاستهای جنگ افروزی خود می‌کند ما باید با اتحاد و اعتراضات گسترده و رعایت پروتکلهای اجتماعی به حکومت و سران و مسئولین دولتی ثابت کنیم که ما لیاقت و شایسته یک زندگی بهتر را داریم و برای بدست آوردن آن از هیچ تلاش و مبارزه ایی دریغ نمیکنیم.

پروین آزاد

اینرا هم بخوانید

ديروز ستايشها و امروز آتناها

متاسفانه در جامعه ای مثل جامعه ایران با حاکمیت اسلامی امثال ستايشها و آتناها قرباني …