یاشار سهندی: سه دال!

بوی گند جمهوری اسلامی چنان آزار دهنده شده که کاربدستان این حکومت کسانی که از ابتدا تا کنون یک نفس در سرکوب جامعه نقش مستقیم داشته اند صدایشان در آمده و اینجا و آنجا از سرنوشت “تاریک و خطرناک نظام” بیم خود را بیان می کنند.

آخرین نفر از این دسته “مسیح مهاجری مدیر مسوول روزنامه جمهوری اسلامی” است. روزنامه ای با سابقه کاملا سیاه. روزنامه، حزب جمهوری اسلامی که وظیفه ذاتی اش سازماندهی کردن گله های حزب الله در جهت سرکوب انقلاب ۵۷ بود و چون وظیفه اش به پایان رسید.

در این حزب فاشیستی را تخته کردند و از آن حزب این روزنامه به جا مانده است و هنوز که هنوز است از لوگوی این روزنامه خون جاری است!

مسیح مهاجری می گوید “دروغ و دزدی و دغل”(سه دال) در نظام شان “نهادینه” شده و همه چیز را سر احمدی نژاد خراب کرده که او ظاهرا باعث و بانی این سه دال بوده.

مسیح مهاجری خود و کسانی مانند خود را درز میگیرد و نیز از شکنجه و اعدام و نسل کشی در طول تاریخ این حکومت حرفی نمی زند که برای نهادینه شدن سه دال لازمه اش کشتار و شکنجه و زندان و زجر دسته جمعی مردم ایران بوده.

این حکومت فریب و کشتار هر چقدر به پایانش نزدیکتر میشود بیشتر از پیش بر همین ابزارها متکی می شود. کسی که باد می کارد طوفان هم درو خواهد کرد.

با خشم و نفرتی که اینها با اعمال شان در جامعه نهادینه کرده اند، اگر میخواهند دچار آینده سیاه و تاریک و خطرناک نظام شان نشوند بهتر است هر چه زودتر از این نظام فاصله بگیرند و بیشتر از این پرونده سیاه خود را در دروغ و دزدی و دغل سنگین نکنند.

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …