آمارها سخن میگویند: جمهوری اسلامی به روایت آمار و ارقام

شاخص فقر وفلاکت در ایران به ۶٠ درصد نزدیک شده است.بیش از ٣٠ درصد کارگران و مردم دسترسی به هیچ بیمه ای ندارند. میلیونها کارگر جویای کار بیمه بیکاری ندارند.

خط فقراعلام شده حکومتی بالای سه میلیون تومان است. حداقل دستمزد زیر یک میلیون تومان می باشد. گرانی مایحتاج عمومی و تورم رقمی بین ٣۴ تا ۴۵ درصد  می باشد.

بین ٢٣ تا ٣۴ هزار میلیارد تومان درآمد دولت از محل هدفمندی یارنه ها “گم” شده است.

قاچاق کالا از مبادی رسمی حکومتی بالای ٧٠ درصد می باشد. میزان قاچاق کالا رقمی بین ١٧ تا ٢۵ میلیارد دلار را حکومت اعلام کرده است.

نزدیک به ٢٠٠ هزار میلیارد تومان فقط ۵٠٠ بدهکار بانکی وام گرفته و پس نمی دهند.

دو هفته گذشته پلاسکو فروریخت و نزدیک به ٢٠ نفر کشته شدند. آتش نشانی با کمبود بودجه صدها میلیاردتومانی رو بروست. دهها پلاسکوی دیگر فقط در تهران  و صدها مورد در سراسر کشورموجود می باشد.

نزدیک به ١٠ هزار مدرسه تخریبی در سراسر کشور وجود دارد.نیاز به ساخت هزاران مدرسه استاندارد در کشور. ٩۵ درصد مدارس استاندارد نیستند.

١٨ درصد بودجه ٩۵ به امورنظامی اختصاص داده شده. روز ٩بهمن ماه هیات وزیران دوباره مبلغ نزدیک به دومیلیارد دلار به “امور نظامی” و صدا وسیما اختصاص داد.

همزمان با این تصمیم دولت دهها هزار نفربراثر بارندگی های شدید و جاری شدن سیل در استانهای جنوبی کشور بی خانمان شده اند، بیش از ٢هزار خانه ویران شده. مردم از ابتدایی ترین امکانات زیستی محرومند.

برف  و کولاک درغرب کشور صدها روستا را محاصره کرده، هزاران کیلومتر از راههای ارتباطی مسدود شده اند. آب و برق و گاز بسیاری از شهرها و دهات قطع می باشد. حکومت میگوید با کمبود ۴ هزار دستگاه ماشین راهداری روبرو می باشد.

دو ماه پیش طرح دوفوریتی اختصاص” بودجه ویژه” برای تحقیقات و گسترش صنایع موشکی را مجلس تصویب کرد.فقط امسال سپاه و بسیج ۵ مورد ساخت موشک بالستیک و.. را آزمایش کرده اند.

١٠٠ هزار آخوند برای تبلیغ جهل و خرافه مذهبی رسما در وزارت آموزش و پرورش استخدام شده اند.هزاران معلم  ماهها  به توجیه”کمبود پول واعتبار”با تاخیرحقوق هایشان را دریافت می کنند.

حکومت صدها میلیارد تومان صرف طلا کاری و مرمت قبور امامانشان در شهرهای نجف و کربلا کرده است.

در جنگ و دعوای باندهای دزدان حکومتی رقم دزدیهای باندهای حکومتی رقمی بالای ١٢٠ هزار میلیارد تومان اعلام شده است و این رقم را دیوان محاسبات حکومت  تائید کرده است.

میلیونها کارگر و جوان جویای کار نه منبع درآمدی دارند، نه بیمه ای و آن میلیونها کارگری که کار می کنند، دستمزدشان فقط کفاف ١٠ روز اول ماه را میدهد.

اینها تنها گوشه بسیار کوچکی از آمار و ارقام؛ دزدی، لفت و لیس و هزینه های حکومت آدمکشان سرمایه داری اسلامی می باشد. ابعاد غارت و چپاوول و دزدی و فساد  در حکومت سرسام آور است.

 

بابک زنجانی ، سعید مرتضوی،حسین فریدون برادر حسن روحانی،نعمت زاد  وزیر١٠٠٠ میلیاردی حکومت؛ و …تنها نمونه های علنی شده از هرم مافیای دزدان و غارتگران حکومت به سرکرده گی خامنه ای رئیس حکومت قاچاقچیان و دزدان نظام می باشد. سران سپاه و دم و دستگاه دولتی،دهها نهاد و موسسه وابسته به بیت رهبری و باندهای دولتی،همه و همه در راس باندهای مافیای قاچاق و دزدی و غارت قرار دارند. جمهوری اسلامی حکومت دزدان و دولت روحانی دولت مدیریت دزدان نظام می باشد. این حکومت کارش دزدی و غارت، تحمیل فقر و فلاکت؛ دستمزدهای چندین برابر زیر خط فقر، در کنار تشدید سرکوب و حربه زندان و اعدام است.برای پایان دادن به این وضعیت حکومت فقرو فلاکت؛ حکومت دزدان و قاچاقچیان و آدمکشان اسلامی سرمایه را باید به زیر کشید.

محمد شکوهی

١٣بهمن ١٣٩۵؛ اول فوریه ٢٠١٧

اینرا هم بخوانید

ضرغام اسدی: در مورد حمله پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل