اعتراف جمهوری اسلامی به سرنگونی هواپیمای اواکراینی

پس از سه روز دروغ و ریا و انکار وقیحانه حالا مجبور به اعتراف شده اند: “هواپیمای مسافربری اوکراین مورد اصابت موشک پدافند ضد هوایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قرار گرفت و به این دلیل سقوط کرد.”

می گوئیم مجبور به اعتراف شده اند چرا که اگر حساسیت ما و مردم نبود، اگر فشارهای بین المللی نبود، جانیان هنوز مشغول دروغپردازی بی شرمانه و انکار بودند. روحانی در بیانیه خود گفته است که “نمی شد بسادگی از کنار این مسئله گذشت” درست می گوید. چرا که دست این جانیان برای بسیاری رو شده است و بیش از این نمی توانستند حقیقت را کتمان کنند. می گویند “خطای انسانی” بوده است. این خطای انسانی نیست. خطای سیستمی است. مردم را می کشند و سه روز تمام کشتار مسافران و خدمه هواپیمای مسافربری اوکراینی را وقیحانه انکار می کنند. ظاهرا یک نفر “خطای انسانی” می کند و بقیه در این “خطای انسانی” شریک می شوند و به توجیه می پردازند که “همه اینها جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی است”. این “تصادف” و یا “خطای انسانی” نیست . کسی که “خطایی” انجام می دهد و سه روز تمام بی شرمانه آنرا انکار می کند دچار قتل عمد و جنایت شده است. می گویند تقصیر آمریکا بود که با “ایجاد شرایط جنگی باعث شد که پدافند ضد هوایی ما در حالت آماده باش باشد و مرتکب این خطا شود” این هم بی شرمانه است. موشک پرانی شما به سوی پایگاههای آمریکا در عراق علیرغم دروغ پردازی بی شرمانه تان هیچ تلفات انسانی به همراه نداشت ولی در ایران از مسافرین و خدمه بی گناه یک هواپیمای مسافربری قربانی گرفت. چطور می شود به سوی آمریکا “دهها موشک” پرت کرد و خون از دماغ کسی نریزد ولی شما در نزدیکی تهران به یک هواپیمای مسافربری موشک بزنید و جان ۱۷۶ نفر را بگیرید؟!!

دشمن مردم ایران جمهوری اسلامی ایران است . حالا برای جهانیان بیشتر روشن می شود که ما به چه رژیم وحشی و دروغپردازی روبرو هستیم. وقتی که جانیان حاکم کشتار ۱۵۰۰ نفر در جریان خیزش آبان را منکر می شوند، وقتی که شکنجه گران اسلامی شکنجه اسماعیل بخشی ها را منکر می شوند، وقتی جمهوری اسلامی اعتراضات حق طلبانه مردم را به “اشرار” و یا “نیروهای خارجی” نسبت می دهد و وقتی که با بسیج جمعیت کرایه ای در مراسم نعش گردانی قاسم سلیمانی سعی در ارائه تصویری دیگر از جامعه ایران به جهانیان دارند و … معلوم می شود که این حکومت تنها یک دستگاه دروغ پراکنی وقیح و یک ماشین آدم کشی و جنایت است که حقیقت و جان انسانها برایش پشیزی ارزش ندارد. جمهوری اسلامی عامل اصلی مرگ و تباهی برای مردم ایران است.

مردم ایران سالهاست که عزم کرده اند که این حکومت وحشی و جنایتکار را سرنگون کنند و سران آن را به دلیل جنایاتی که مرتکب شده اند به پای میز محاکمه بکشانند. ۱۷۶ نفری که در اثر سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی توسط جمهوری اسلامی جان باختند بعنوان یکی از اسناد جنایات این رژیم در سینه تاریخ ثبت خواهد شد. یادشان گرامی و عزیز باد.

حسن صالحی

اینرا هم بخوانید

به یاد فرامرز اصلانی– حسن صالحی

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …