اعتصابات رانندگان کامیون ادامه دارد

اعتصابات و اعتراضات رانندگان کامیون  علیرغم تهدیدات حکومت و دستگیری تعدادی از رانندگان معترض کماکان ادامه داردو برخی اخبار برگرفته از رسانه های حکومتی در این  مورد ضمیمه می باش. روزنه

***

ایسنا،ناجا:دستگیری تعدادی از فراخوان دهندگان اعتصاب.

سردار اشتری در پاسخ به سوال ایسنا درباره فراخوان‌های صادر شده از سوی برخی گروه‌های ضد انقلاب برای اعتصاب و تحریک بازاریان و … اظهار کرد: بازاریان عزیز همواره مدافع انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و این عزیزان به هیچ عنوان حاضر به ایجاد مشکل برای مردم و هموطنان خود نیستند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در پیگیری‌های پلیس مشخص شد که اکثر این گروه‌ها در خارج از کشور هدایت شده و در فضای مجازی اقداماتی را انجام می‌دهند، گفت: با اقدامات پلیس برخی از این گروه‌ها شناسایی شده و آنها که در داخل کشور بودند، دستگیر شدند که برخوردهای لازم نیز با آنها صورت گرفت.

وی به اقدام برخی از مخلان نظم و امنیت در جلوگیری از حرکت و تردد کامیون‌های حامل بار و سوخت اشاره کرد و گفت: کسانی که در بین راه‌ها مانع حرکت خودروها می‌شوند، مصداق بارز فتاح الطریق بوده و قطعا باید بداند که همانطور که دادستان محترم اشاره کرد حکم سنگینی برایشان صادر شده و با آنان برخورد می‌شود..ناجا نیز تعدادی از این افراد را شناسایی کرده و بخشی از آنها نیز دستگیر شده‌اند.

اینرا هم بخوانید

ضرغام اسدی: در مورد حمله پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل