انقلاب ایران- فردین فرهادی

حال که همه ی‌ما مذهبی و غیر مذهبی با هرعقایدی به یک نظر جمعی رسیدیم تا این بساط ظلم را جمع کنیم و انقلابی به یاد ماندنی در تاریخ ایران رقم بزنیم .

باید خوب انقلاب را بیاموزیم. بهترین حرکت این روز ها ، اعتصابات سراسری است که پر شکوه ترینش در آذرماه رخ داد.
که در هر شهر بزرگ و کوچکی کاملا تماشایی و پر افتخار برگزار شد .
ضرر این اعتصابات به این زودی ها برای این دولت قابل جبران نیست و چه زیبا همدلی و یکرنگی ما را به رخ میکشد و ما با همین اقدامات مسیر انقلابمان را مشخص می کنیم .
این اعتصابات نشان میدهد که برای انقلاب تنها فعالیت های مجازی کافی نیست .نمیتوان از تاثیر صفحات مجازی در این چند ماه چشم پوشی کرد ولی کافی نیست.هشتگ ها پایه های این نظام را در هم نمیشکند ولی صدای ما را به جهانیان میرساند.
پس چه خوب که اگر اعتصابات و فعالیت های خیابانی را در کنار اطلاع رسانی مجازی ادامه دهیم .از این طریق میتوانسم اسم اعتراضات را از روی انقلابمان برداریم زیرا ما معترض نیستیم ما انقلابیونی هستیم که پی اصلاح نیست و تغییرات ریشه ای میخواهد .نباید بگذاریم خیال کنند ترس وجودمان را گرفته و یا ما پا پس کشیده ایم .
نباید جنایتی که با اعدام و یا در خیابان ها مرتکب میشنود را بی پاسخ بگذاریم ما باید همچنان با قدرت در خیابان ها بیاییم و به اعتصابات و فعالیت های خود ادامه دهیم دیگر نباید اجازه دهیم پدر و مادری به عزای فرزندش بشیند حق ما ، خواسته ی ما پیروزی و آزادی است .
پای حق خواهی خود می ایستیم تا روز پیروزی که آن روز اصلا دیر نیست .
میدانیم که در انقلاب نا امیدی معنا ندارد .
انقلاب با امید و تلاش اکثریت جامعه رخ میدهد پس هر کدام از ما باید یکقدم جلوتر آمده و امروز بیش از دیروز برای این انقلاب تلاش کنیم .

اینرا هم بخوانید

ضرغام اسدی: در مورد حمله پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل