این درندگان کجا آموزش می بینند؟

خبر تکان دهنده تجاوز به یک دختر بچه پنج ساله هفته گذشته بسرعت در رسانه ها دست به دست شد. این دختر بچه روز 9 خرداد در خمینی شهر اصفهان مورد تجاوز قرار گرفته و بدن نیمه جان او پیدا شده است. بعدا رئیس اورژانس ایران رضا جعفری در گفتگو با ایلنا این خبر را تایید کرد. او گفت مورد کودک آزاری مربوط به دختربچه‌ای افغان است که هفته گذشته در حالی که در مقابل خانه مشغول بازی بوده، از سوی سه مرد ربوده شده و پیکر نیمه جان او چند ساعت بعد در خرابه‌ای پیدا می‌شود. هواگل ابراهیمی، مادر بهاره پنج ساله در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفته است که دخترش چهارشنبه گذشته 9 خرداد حوالی ساعت 10 صبح برای خرید نان بیرون رفته بود و بعد از سوی یک فرد ربوده شده و مورد تجاوز قرار می‌گیرد. او گفت که پس از آن عامل حادثه با یک فرد موتورسیکلت ‌سوار دیگر از محل فرار می‌کند. بهاره به کمک همسایه ها به بیمارستان منتقل میشود و گویا بعدا مرخص شده است.
مادر بهاره پنج ساله میگوید که پلیس تاکید دارد که عامل این جنایت گویا افغان بوده است. اما مادر بهاره و خود بهاره و شواهد نشان میدهد که این ادعا صحت ندارد. خانم ابراهیمی گفت که وضعیت روحی بهاره اصلا خوب نیست و پدر و برادران و خواهرانش جرات بیرون رفتن از خانه را ندارند و در وحشت بسر میبرند.
خبر بیش از حد تکان دهنده است. کسی که به یک دختر بچه پنج ساله در حد مرگ تجاوز میکند روشن است که کاملا حس و عواطف انسانی خودرا از دست داده و به حیوانی درنده خو تبدیل شده است. اما متاسفانه این نوع حیوانات درنده را ما در جامعه کم نداریم. سوال اینست که چه عامل یا عواملی این نوع موجودات را خلق میکند؟ و جواب بسادگی اینست که شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این کشور است که حس انسانی را از برخی انسانها میگیرد. جامعه ای که در آن قتل و اعدام و یک سرمایه داری هار و بیرحم حاکم است، جامعه ای که دزدی از سفره فقیرانه مردم و چپاول و سرکوب قانون طبیعی آنست، جامعه ای که در آن حکومت حقوق ابتدایی کودکان را برسمیت نمی شناسد و به کودک نه ساله بنام ازدواج تجاوز میشود، جامعه ای که در آن آدمکشی و اعدام و پمپاژ تبلیغات فاشیستی سیاست هرروزه حاکمین است، بدیهی است که تولید موجودات درنده خویی از این دست نیز که به یک کودک پنج ساله تجاوز میکنند از پس مانده های آنست. همین واقعیت که دست اندرکاران حکومتی قبل از اینکه سرنخی از جنایت بدست داشته باشند فورا اعلام میکنند که احتمالا شخص متجاوز “یک افغان” بوده است بازتابی از همین دست فاشیسم زشت حاکم است. راه خلاص شدن کامل از این جنایات در همه جا، پایان دادن به سرمایه داری و ریاضت اقتصادی و حکومت توحش و اعدام و سنگسار و فاشیسم ضد پناهنده است.

اینرا هم بخوانید

گامهای عملی برای پیشروی انقلاب

گفتگوی شهلا دانشفر با کاظم نیکخواه در برنامه سازمانده شهلا دانشفر: قبلا از اینکه در …