جمهوری اسلامی را در خارج از کشور جارو کنیم!

موج جدید اعتراضات مردم در ایران برای سرنگونی حکومت اسلامی آغاز شده است. حکومتی که به میلیونها نفر از مردم ایران فقر و بی حقوقی مطلق و سرکوب عنان گسیخته را تحمیل کرده است، در مقابل خود صفی را سازمان داده است که دیگر این حکومت را نمی خواهد و عزم جزم کرده است این بنای سرکوب و جنایت و دزدی و چپاول را ویران و سرنگون کند.

در خارج کشور، جمهوری اسلامی علاوه بر سفارتخانه هایش دهها مرکز و نهاد اسلامی درست کرده و از طریق این موسسات به نشر افکار و سیاستهای ضد انسانی خود، سربازگیری برای سیاستهای تروریستی اش در منطقه و همچنین جاسوسی و سازماندهی ترور در خارج مشغول بوده است.

بخش زیادی از ثروت به غارت برده مردم را سران حکومت و فرزندان آنها در خارج کشور مخفی کرده و در هر بانک و موسسه مالی در اروپا و کانادا و آمریکا میلیاردها دلار ثروت مردم ایران انبار شده است.

میلیونها ایرانی تبعیدی و پناهنده در خارج کشور بخشی از مردم معترضی هستند که در خارج کشور بی وقفه علیه حکومت اسلامی مبارزه کرده و با افشاگریهای خود و یا سازمان دادن میتینگ و مبارزات مستمر، همپای مبارزات مردم در داخل فریاد سرنگونی حکومت سر داده اند. اکنون در شرایطی که جنبش عظیم مردم ایران جمهوری اسلامی را در آستانه سقوط قرار داده است  ایرانیان ساکن خارج نیز میتوانند و باید نه فقط در ابعادی هزاران نفره به حمایت از مبارزات مردم ایران بپاخیزند ، بلکه همزمان باید بساط حکومت اسلامی در خارج را جمع کنند.

ما باید تعرض کنیم، باید خواهان بسته شدن سفارتخانه ها و مراکز اسلامی وابسته به حکومت اسلامی در همه جا شویم، باید از حضور مقامات و ایادی رژیم در خارج کشور جلوگیری کنیم، باید بخواهیم که همه حسابهای بانکی سران حکومت اسلامی و وابستگان آنها که زندگی مجلل و پولهای باد آوره را تصاحب کرده اند فورا مصادره و به جامعه برگردانده شود.

حزب کمونیست کارگری ایرانیان خارج کشور را به مبارزه فعال و پیگیر برای جارو کردن جمهوری اسلامی از خارج کشور فرا میخواند.

زنده باد مبارزات آزادیخواهانه مردم برای سرنگونی حکومت اسلامی

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۱۰ مرداد ۱۳۸۷، ۱ اوت ۲۰۱۸

 

 

 

اینرا هم بخوانید

ضرغام اسدی: در مورد حمله پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل