خدا جایی زیر عبای صدیقی پنهان است– کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در افشاگری‌های جدید آمده است: “باغ چهارهزار و ۲۰۰ متری اُزگُل به قیمت حدود شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به تصاحب کاظم صدیقی در آمد. در واقع هر مترمربع از این باغ تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته شده است؛ ۱۵۰ برابر زیر قیمت! ”

افشاگری از کاظم صدیقیِ زمین‌خوار در حقیقت افشای ماهیت اسلام و مذهب است. قرار نیست تازه معلوم شود اسلام عین جنایت و آخوند سمبل و عصاره فساد است. کسی در ایران دنبال این نیست که بداند کدام‌یک از سران رژیم از آن یکی چپاولگرتر است. فساد و غارتگری در “ذات” این نظام لانه کرده است. این افشاگری‌ها فقط میخ جدید دیگری است بر تابوت این حکومت.

سران و همه محافظان وضع موجود که می‌خواهند این حکومت برجا بماند، روی اسلامیت این رژیم پا می‌فشارند و برای حفظ این اسلامیت باید نشان بدهند همه شخصیت‌های حکومتی، خصوصاً “روحانیون” عمیقاً به خدا و اسلام و قوانین اسلامی باور دارند و به آن عمل می‌کنند. اگر بر طبل خداپرستی نکوبند معلوم نیست چرا و چگونه در رأس قدرت خواهند ماند و امکان غارتگری خود را حفظ خواهند کرد. باید ثابت کنند که خدا زیر عبای آنها پنهان شده است و از زبان آنها با مردم سخن می‌گوید. اتصال کوتاه “روحانیت” باخدا و “ائمه اطهار” درست باید به این خدمت کند که ساختار حکومت در دست این جماعت باقی بماند. این حفظ ظاهر اسلامی منبع عظیم‌ترین و بادآورده‌ترین امکانات مالی برای حافظان نظام است.

آنچه اما مردم در این جدال بین مرگ و زندگی در ایران به‌روشنی درک کرده‌ایم، ماهیت مذهب و خیل آخوندهای انگل است که با چپاول جان و زندگی مردم به بهترین وجه ممکن از آن ارتزاق می‌کنند. به گوش رسیدن هر اذان و تلاوت هر چه بیشتر قرآن زنجیر سختی است بر تداوم فقر و فلاکت همگانی.

روند نابودی و بی‌اعتباری هر چه بیشترِ باورهای مذهبی و اسلامی طی بیش از ۴ دهه بی‌وقفه در حال افزایش است و مردم به حق مذهب را با جنایت و غارتگری و فساد یکی می‌گیرند. با سرنگونی جمهوری اسلامی فقط دست مشتی دزد و جلاد در حاکمیت و ساختار نظام اسلامی از زندگی مردم کوتاه نمی‌شود، بلکه پایان کار جمهوری اسلامی در واقع نابودی معنوی، سیاسی و اجتماعی اسلام نیز خواهد بود. به این معنا پیروزی انقلاب زن زندگی آزادی نه‌تنها یک انقلاب در عرصه اقتصادی و آزادی‌های سیاسی و اجتماعی است، بلکه مبشر بزرگ‌ترین رنسانس ضد مذهبی در تاریخ بشر خواهد بود. حرکتی عظیم به‌سوی دین‌زدایی.

اینرا هم بخوانید

بدن و روان زنان، میدان تاخت‌وتاز – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …