خدا سوک سوک!

هر چی خواستم نصفه شبی کفر نگوییم ( موقع نوشتن ساعت دقیقا 12.18 دقیقه نیمه شب است) و برم بخوابم شاید خوابهای شیرین ببینم نزاشتن. لابد می¬پرسید کی مزاحم شد؟ دو تا مهندس خر مقدس فرانسویکه اسم و رسم شان آدم یاد بلور و سالاداولویه و ناسیه آدمها می اندازد (البته این سه تا هیچ ربطی به هم نداره)؛میشل-ایو بولوره و اولیویه بوناسیه یک کتاب در 577 صفحه منتشر کردند تا وجود خدا را ” به‌گونه¬ای نوین” با توجه به ” نظریه تناسب، مکانیک کوانتومی، گسترش هستی و در راس همه آن‌ها «بیگ‌بنگ» (انفجار بزرگ)” به اثبات برسانند. از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان کتاب ایشان در عرض 3 ماه، 100 هزار تا هم فروش هم داشته. به گزارش یورو نیوز “به‌زعم نویسندگان این کتاب آگاهی‌های نوین رفته‌رفته بنیان‌های ماتریالیسم را نشانه گرفت بطوریکه پایه‌های آن به‌عنوان یک مکتب فکری زیر سئوال رفت. این‌دو در کتاب خود سعی کرده‌اند به‌زبانی ساده و همه‌فهم شواهد جدیدی دال بر وجود پروردگار را معرفی کنند.”


گیرم که حرف این دو مهندس اثبات شود که وجود ذات اقدس الهف حتمی است. خب سوال پیش میاد خدا مگر کِرم داشت عالم را بوجود آورد و انسان را سر کار گذاشت که بگردند و ببینند و بفهمند عالَمی را که ایشان خلق کرده، چرا خلق کرده. چند هزار سال است که همه دنبال این هستند از کجا آمده¬ایم، آمدمان بهر چه بود. افلاطون انگشتش را رو به آسمان گرفت و ارسطو رو به زمین.خیلی¬ها تو سر کله هم زدند، همدیگر را رسوا کردند یا زیر بغل هم هندوانه گذاشتند. برخی جانشان را دادند، برخی جان¬ها گرفتند. و یک جمعیتی در دیرها بحث کردن نوک سوزن چند تا جن جا می¬گیرد. یک عده هم ماندن کدام پا را اول باید داخل مستراح گذاشت تا عرش خدا نلرزد. آخرش معلوم شد با یک باد معده ستون دین باطل می¬شود.یک عده هم سفینه ساختند فرستادند فضا و توش یک لوح گذاشتند و جا و مکان کره زمین را تو منظومه شمسی مشخص کردند تا شاید اگر یک کسی مثل انسان تو یک جای تو دنیای بیکران آنرا قاپید یک وقت خدای نکرده فکر نکنه این را از ما بهتران فرستادن برای همین مرد و زن را لخت روی لوح حکاکی کردند. و آنقدر از یاد خدا غافل بودن و فکر نکردن نباید صور قبیحه حکاکی کنند بخصوص از زن. این را من از خودم نمیگم نمایندگان کنگره امریکا به وقت¬ش اعتراض کردند که چرا عکسهای لخت و پتی می¬فرستید. اصلا فکر کردید موجودات فرازمینی ممکن است راجع انسانها چه فکری بکنند یا با دیدن بدن زن تحریک شوند. گویا موجودات فرازمینی همه از دم نَر و دایم التحریک هستند.


یکی که زبان فرانسوی بلده زحمت به خودش بده از این دو مهندس بزرگوار بپرسه گیرم که وجود پروردگار مهربان که همه مریدان پیامبرانش برای جاری کردن دین او خونها ریختند به گونه ای جدید اثبات شد، بعدش چی؟یکی هم نیست به این خدا که مهندسان شواهدی جدیدی بر وجودش یافتند بگه نونت کم بود، آبت کم بود سرکار گذاشتن مخلوقت چی بود.البته خود خدا دقیقا صدوبیست¬چهارهزار رسول فرستاد تا به مخلوقش ثابت کند: من هستم پس بترسید!


براستی اما خدا همه را سرکار گذاشته. دنیا را با همه موجودات و کرات آسمانی اش خلق کرده بعد رفته یک گوشه ای توی فضای میون میلیاردها ستاره و ابرستاره وسیاره وسیارکها و ستاره های دنباله دار و سیاه چاله¬ها قایم شده، عین قایم باشک بازی میگه منو پیدا کنید! حالا گویا این دو مهندس فرانسوی پیداش کردن و سوک سوک دادن!

اینرا هم بخوانید

زنان مغرور و رژیم مفلوک – یاشار سهندی

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …