دانمارک جمهوری اسلامی را متهم به سازماندهی عملیات تروریستی کرد

اندرس ساموئلسن وزیر خارجه دانمارک عصر سه‌شنبه هشتم آبان اعلام کرد: که به دنبال ناکام گذاشتن طرح سرویس امنیتی ایران برای انجام یک حمله در این کشور، سفیرش را از تهران فرا خوانده است.وی حکومت جمهوری اسلامی را متهم کرد که پشت این حمله قرار دارد.وی در ادامه گفته است: «کاملا غیرقابل قبول» است که ایران برای انجام حمله در خاک این کشور برنامه‌ریزی کرده  و افزوده  که کشورش این موضوع را با شرکای اروپایی در میان خواهد گذاشت تا «گام‌های بعدی» در این زمینه برداشته شود.

جمهوری اسلامی حکومت حامی و سازمانده تروریسم اسلامی درداخل و خارج مرزهایش می باشد. حدود چند هفته پیش که به رژه نیروهای نظامی رژیم در اهواز حمله شد، سران حکومت  از وزارت خارجه اش گرفته تا روحانی و خامنه ای و سپاه صراحتا اعلام کردند که “انتقام خواهند گرفت”. حکومت تروریست های حاکم بر ایران تهدید کرد که حمله کنندگان در هر کجا باشند  به “سزای اعمالشان خواهند رسید! این یعنی صدور فرمان ترور! درهمین رابطه حکومت موضوع حمله به رژه نظامیان را بهانه ای قرارداده تا  مشغول طراحی برای ترور مخالفان اهوازی که در کشورهای اروپایی مقیم هستند را در دستور خود قرار بدهد. بعدا از دولتهای  نروژ و دانمارک وهلند خواست که مخالفان اهوازی حکومت را به بهانه “حملات تروریستی” به نیرویهای نطامی رژیم در اهواز، به جمهوری اسلامی تحویل بدهد، که این دولت ها پاسخی به این تهدیدات ندادند.

حدود یک ماه پیش هم دولت آلمان دیپلمات تروریست جمهوری اسلامی را به درخواست دولت بلژیک به این کشور تحویل داد تا محاکمه شود. اینها فقط جند نمونه جدید از فعالیتهای ترروریستی حکومت در خارج کشور می باشند

اکنون رسما حکومت ایران از طرف دولت دانمارک به طراحی حمله و ترور در این کشور متهم شده است. شواهد و دلایل زیادی برای فعالیتهای تروریستی در چهار دهه گذشته رژیم در خارج کشور وجود دارد. این نه اولی و نه آخرینش خواهد بود.

جمهوری اسلامی در حالی دست به این اقدامات مذبوحانه  ترور مخالفان در خارج کشور می زند که در داخل زیر منگنه اعتصابات و اعتراضات مردم قرار دارد. فشارهای جهانی از جمله تحریمهای آمریکا موانع بزرگی سر راه  تامین هزینه های فعالیتهای تروریستی اش گذاشته اند. فشار به نیروهای منطقه ای هواداران رژیم زیادتر شده و…  و خطر سرنگونی اش توسط  مردم بیش از هر زمان دیگری  می باشد. در یک چنین اوضاعی ابن تلاش های مذبوحانه رژیم راه به جایی نخواهد برد.

تلاش ها و تقلاهای اتحادیه اروپا برای آنچه که “نجات برجام” و ایجاد “کانال مبادلاتی” با رژیم تروریست جمهوری اسلامی با هر توجیهی که باشد محکوم می باشد. اتحادیه اروپا باید بداند که با حکومت تروریستها وارد تجارت و معامله شدن؛ نتیجه ای جز تقویت فعالیتهای تروریستی رژیم نخواهد داشت . جمهوری اسلامی با ترور و تروریسم سر کار آمده است. بهتر است تا دیر نشده  سایر کشورهای اتحادیه اروپا هم اقدامی نظیر اقدام امروز دولت دانمارک را در دستور خود بزارند. فراتر از این  باید اتحادیه اروپا با وجود دهها مورد تقلا و تلاش و فعالیتهای تروریستی جمهوری اسلامی،  روابط سیاسی و اقتصادی اش را با ایران قطع نماید.

سفارتخانه ها و مراکز جمهوری اسلامی باید به خاطر دست داشتن در طراحی و سازماندهی ترور مخالفان، حمایت از دار و دسته  باندهای تروریست اسلامی در کشورهای اروپایی بسته شوند. دیپلپات ترویستهای رژیم باید از کشورهای اروپایی اخراج گردند. مردم ایران با مبارزات هر روزه شان بر علیه حکومت تروریست و حامی و سازمانده تروریسم اسلامی جهانی، تمام دنیا را متوجه کرده اند که پایان دادن به تروریسم اسلامی فقط با سرنگونی حکومت بدست انقلاب آتی مردم ایران میسر می باشد. و مردم ایران دست اندر کار به سر انجام رساندن این امر مهم می باشند.

محمد شکوهی

8 آبان 1397، 30 اکتبر 2018

 

 

 

 

اینرا هم بخوانید

زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین از سال آینده- محمد شکوهی

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر از برنامه‌ریزی دولت برای سه‌نرخی شدن بنزین داده و نوشته: “آنچه …